شاهد اتفاق خاصی در تالو هستیم، بعد از سه سال به اردوها برمی گردیم

به گزارش آناسی، فرشاد عربی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: برای حضور در اردوهای تیم ملی دو پارامتر را در نظر گرفته بودیم که در مجموع 9 نفر پیروز به کسب جواز حضور در اردوی تیم ملی شدند. کسب مدال در مسابقات جهانی شانگهای که از این بخش مجیری، کیانی و رجبی به اردو راه پیدا کردند. پارامتر دوم هم کسب مدال طلا، نقره و یا برنز از مسابقات قهرمانی کشور بود.

شاهد اتفاق خاصی در تالو هستیم، بعد از سه سال به اردوها برمی گردیم

مدیرفنی تیم های ملی تالو ادامه داد: بازی های آسیایی در بخش تالو در چهار بسته برگزار می گردد که پس از آنالیز های لازم معین شد که ما در بخش تایچی شانس کسب مدال نداریم. بر همین اساس در این بخش تالوکاری دعوت نشده است. نفراتی هم که به اردو دعوت شدند نیز از همین سه بخش می باشند.

سرمربی تیم ملی در خصوص زمان شروع اردوهای تیم ملی هم گفت: سوم دیماه زمان ورود به اردوست و تمرینات نیز روز بعد شروع می گردد. تا زمان بازی های آسیایی نیز 14 مرحله اردو 12 روزه برنامه ریزی شده است. برای انتخاب نفرات دعوت شده نیز سه مرحله مسابقات انتخابی برگزار می کنیم تا برترین نفرات برای حضور در این بازی ها به ترکیب تیم ملی برسند.

وی با بیان اینکه ناشتن ملاقات تدارکاتی بزرگترین مشکل تیم های ملی ووشوست، گفت: بر خللاف رشته های المپیکی، تمام رویدادهای ووشو در دوران پاندومی کرونا لغو شد. آخرین میدانی که ووشوکاران حضور داشتند، رقابتهای قهرمانی جهان در شانگهای چین سال 2019 بود. یعنی در بازی های آسیایی ووشوکاران ما بعد از سه سال به میدان مسابقه برمی گردند و همین موضوع کار را با دشواری های خاصی روبرو ساخته است.

عربی در خصوص حضور در یک رویداد تدارکاتی و یا اردوی مشترک خارجی هم گفت: متأسفانه هیچ تورنمنتی در جهان برگزار نمی گردد. بدون شک اگر قبل از این بازی ها بتوانیم در یک تورنمنت شرکت کنیم که خیلی مفید خواهد بود. در خصوص اردوی مشترک هم که با توجه به هزینه سنگین این دست سفرها، در صورتی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش حمایت نمایند، امکان پذیر خواهد بود.

مدیرفنی تیم های ملی ووشو در انتها گفت: در جریان مسابقات قهرمانی کشور شاهد یک اتفاق خاص بودیم و آن درخشش چهره های جوان و با آتیه بود. نفراتی که سالهای گذشته فدراسیون سرمایه گذاری خوبی روی آنها داشته و اکنون شاهد تبلور این آینده نگری روی تالو فیلد کشوری بودیم. ووشو ایران در بخش تالو پتانسیل بالایی دارد و من با تماشا این همه استعداد ناب به آینده خیلی امیدوار شدم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2049

به "شاهد اتفاق خاصی در تالو هستیم، بعد از سه سال به اردوها برمی گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهد اتفاق خاصی در تالو هستیم، بعد از سه سال به اردوها برمی گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید