هشدار استرالیا به شهروندانش برای سفر به آمریکا در آستانه انتخابات

به گزارش آناسی، دولت استرالیا به شهروندان خود درباره سفر به آمریکا به دلیل ناآرامی های احتمالی پس از انتخابات در این کشور هشدار وقوع شورش داد.

هشدار استرالیا به شهروندانش برای سفر به آمریکا در آستانه انتخابات

از سفر با تور پاتایا ارزان پاییز 1400 لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از دیلی میل، در حالی که تنها دو روز تا انتخابات آمریکا باقی مانده، وزارت امور خارجه استرالیا روز آدینه درباره سفر شهروندان این کشور به آمریکا پیغام هشدار آمیز صادر کرد و دلیل آن را خشونت و شورش احتمالی در روز های پس از انتخابات در این کشور اعلام نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

انتخابات روز سه شنبه بین جو بایدن و دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری، ترس از ناآرامی های گسترده در این کشور را برانگیخته است.

وب سایت دولتی استرالیا در زمینه مشاوره و ایمنی سفر با صدور بیانیه ای به استرالیایی ها توصیه کرد از هرگونه سفر به آمریکا خودداری نمایند.

در بیانیه این سایت (اسمارت تراولر) آمده است: اعتراضات و تظاهرات در چندین شهر آمریکا همچنان ادامه دارد. به دلیل وجود پتانسیل مداوم خشونت در این کشور، از مناطقی که اعتراضات در آنها رخ می دهد دوری کنید.

این بیانیه همچنین به استرالیایی های مقیم آمریکا یادآوری کرد که در خصوص ویروس کرونا هوشیارتر باشند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بیشتر کسب و کارها و فروشگاه ها در شهرهای سراسر آمریکا با پیش بینی خشونت گسترده در روزهای انتخابات و پس از آن محل کسب خود را حصارکشی نموده اند.

کارشناسان بیم آن را دارند که با پیروزی هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ناآرامی های گسترده ای رخ بدهد، از این رو هشدار داده اند که حتی اگر نتایج قطعی در تاریخ 3 نوامبر معین نشود، می توان انتظار هرگونه شورش و اغتشاشات را داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1405

به "هشدار استرالیا به شهروندانش برای سفر به آمریکا در آستانه انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار استرالیا به شهروندانش برای سفر به آمریکا در آستانه انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید