تخفیف های تکرار نشدنی لوازم خودرو در فروشگاه گنجی پخش

به گزارش آناسی، برای خرید روزانه هر کالایی که مد نظر ماست هر فردی اولویت های متفاوتی دارد.

تخفیف های تکرار نشدنی لوازم خودرو در فروشگاه گنجی پخش

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام گنجی پخش، هزینه، زمان ارسال کالا، برند، اصالت کالا، امکان مشاهده نظرات مشتریان، خدمات پس از فروش و موارد دیگر می تواند به عنوان دلایل انتخاب یک کالا برای هر یک از ما باشد.

در اینجا یک گزینه مهم و بسیار پرطرفدار را از قلم انداختیم! تخفیف های هر فروشگاهی می تواند جزو جذاب ترین گزینه برای خرید تعداد زیادی از افراد در خرید کالای مورد احتیاجشان باشد که گاهی اوقات این تخفیف ها آنقدر شگفت انگیز است که ما حتی اگر احتیاج به آن کالای خاص را نداشته باشیم آن را خریداری می کنیم! حراج بلک فرایدی یکی از تخفیف هایی است که هر سال افراد مختلفی از هر قشری انتظار آن را می کشند، بهتر است بگوییم که خرید در حراج آدینه سیاه برای هر شخص تبدیل به یک تفریح شده است.

برای ما خرید کالایی با تخفیف بسیار چشمگیر حتی گاهی اوقات تا 70 درصد مانند پیروزی در یک نبرد عظیم است که می توانیم آن را برای اطرافیانمان تعریف کنیم!

خرید اینترنتی و کرونا

همان طور که می دانید سال جاری با شیوع ویروس کرونا تمایل مردم به خریدهای آنلاین بیشتر شده و هر فروشگاهی که در راستای این نوع خرید خدمات بهتری ارائه دهد هواداران خاص خود را پیدا می نماید.

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش در طی سالیان اخیر حسن نیت خود را در تمامی مراحل خرید یک محصول ثابت نموده است. تنوع محصولات، کامل بودن سبد انواع محصولات مراقبت و نگهداری از خودرو، اصالت کالا، امکان مقایسه محصولات و نقد و آنالیز آنها در گنجی مگ تمامی این موارد از مزایای فروشگاه اینترنتی گنجی پخش می باشد.

آدینه سیاه چه روزی است؟

بلک فرایدی آخرین آدینه ماه نوامبر است که هر ساله در سراسر جهان تمامی کسب و کارها اقدام به حراج محصولات خود با قیمت های بسیار استثنایی می نمایند. این روز در آمریکا، مردم برای خرید سال نو میلادی آماده می شوند. این سنت نیز مانند دیگر سنت ها به تدریج به تمامی کشورها راه پیدا کرد و در حال حاضر در بیشتر کشورهای جهان صاحبان کسب و کار در این روز حتی زودتر از ساعت آغاز به کارشان به پیشواز این روز می فرایند.

گنجی پخش و تجربه بلک فرایدی از سال 1395

ما در گنجی پخش مفتخریم که سال جاری برای چهارمین سال پی در پی این حراج را برگزار می کنیم گفتنی است که فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش جزء اولین فروشگاه های اینترنتی در اجرای تخفیفات بلک فرایدی در ایران و در بین رقبای خود در اولین فروشگاه می باشد.

فروشگاه ما طی همکاری با فروشندگان برتر در ارائه انواع محصولات مراقبت از خودرو در راستای افزایش رضایت مشتریان وفادار و همچنین همراهان عزیزی که تازه به جمع ما پیوسته اند در این مناسبت با تخفیف های باورنکردنی که هر کسی را ترغیب به خرید می نماید امکان ارسال رایگان برای خریدهای بالای 150 هزار تومان، خرید آنلاین 24 ساعته، قیمت های رقابتی و ارسال به موقع کالا را فراهم نموده است.

فروشگاه ما برای این روز عظیم از هفته ها قبل برنامه ریزی های لازم را جهت رضایت خاطر تمامی مشتریان به عمل آورده تا تمامی موارد به بهترین شکل ممکن اجرا گردد.

فقط سالی یک بار فرصت دارید!

این آدینه هیجان انگیز از ساعت 12 شب تاریخ 6 آذر ماه به مدت 72 ساعت یعنی تا ساعت 12 شب 8 آذرماه ادامه دارد. فرصت خرید بهترین محصولات مراقبت و نگهداری از خودرو را با بهترین قیمت و کیفیت از برندهای مطرح جهان از دست ندهید.

ساعت های خود را کوک کنید و چشم از ما بر ندارید. جهت مشاهده فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش تخفیف های تکرار نشدنی آدینه سیاه گنجی پخش کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1452

به "تخفیف های تکرار نشدنی لوازم خودرو در فروشگاه گنجی پخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف های تکرار نشدنی لوازم خودرو در فروشگاه گنجی پخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید