واکنش ها به آخرین اقدام خبرساز رونالدو در عربستان

به گزارش آناسی، النصر که برای کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با الاتحاد دارد، شب گذشته در یک ملاقات خانگی برابر تیم رده سوم یعنی الشباب، آغاز ناامید کننده ای داشت و با 2 گل از میهمان خود عقب افتاد. اما درخشش عبدالرحمن غریب، اندرسون تالیسکا و کریستیانو رونالدو، منجر به کامبک زردپوشان و کسب یک پیروزی شیرین شد.

واکنش ها به آخرین اقدام خبرساز رونالدو در عربستان

در این میان، فوق ستاره پرتغالی پیروز شد کامبک النصر را تکمیل کند و گل سوم و پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه الشباب کند که همین مسئله منجر به ورود بازیکنان نیمکت نشین به درون زمین و برگزاری یک جشن بزرگ پس از گلزنی کریستیانو شد.

در شرایطی که تمام بازیکنان النصر دور فوق ستاره پرتغالی حلقه زده بودند، رونالدو ناگهان به زمین نشست و سجده شکر به جا آورد. حرکتی که همیشه به وسیله بازیکنان مسلمان انجام می گردد و این عمل فوق ستاره پرتغالی، بازتاب های گسترده ای را در میان کاربران مسلمان و سایت های خبری داشت.

دیلی میل:کریستیانو رونالدو با انجام تعظیم سجده قبل از جشن معروف خود (Siiiu)، هم تیمی های عربستانی خود را راضی می نماید، پس از آن که ضربه خیره نماینده او کامبک از نتیجه 2-0 برای النصر را کامل کرد و الشباب را 3-2 شکست داد.

اسکای نیوز عربی: لوکاس اولانداریو، طرفدار قدیمی رونالدو، نوشت: کریستیانو رونالدو امروز گل خود را به همان شیوه ای که مسلمانان دعا می نمایند، جشن گرفت. او به عربستان رفت و عربستان و تمام فرهنگ آن را به جهان نشان داد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2358

به "واکنش ها به آخرین اقدام خبرساز رونالدو در عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ها به آخرین اقدام خبرساز رونالدو در عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید