وجود 11 هزار مصرف کننده برق غیرمجاز در استان البرز

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران، ناصر اسکندری بعدازظهر یکشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد: در حال حاضر یک میلیون و 298 مشترک را در استان البرز تحت پوشش قرار داده ایم که به طور تقریبی حدود سه درصد کشور از باب تعداد مشترکین می گردد اما میانگین مصرف برق ما بیش از سه درصد نیروی برق کل کشور است.

وجود 11 هزار مصرف کننده برق غیرمجاز در استان البرز

وی بابیان اینکه حدود 81 درصد مشترکین این استان مشترک خانگی هستند، گفت: 31 درصد برق تولیدی استان را بخش صنعت و 12 درصد را بخش کشاورزی مصرف می نماید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز اضافه نمود: نصب کنتورهای هوشمند برای قرائت از راه دور کنتورها و همچنین احداث شبکه های توزیع برق را به عنوان پروژه های اقتصاد مقاومتی داشته ایم و درزمینهٔ کاهش تلفات انرژی الکتریکی در سال 86 به 13 درصد رسیده ایم و امسال می خواهیم به 11.4 درصد دست یابیم که تا سرانجام امسال این مهم محقق خواهد شد، این در حالی است که تلفات انرژی برق در انتهای سال 92 حدود 19 درصد بوده است.

اسکندری شرح داد: درگذشته با حجم گسترده مصارف غیرمجاز در استان روبرو بوده ایم که با همکاری دستگاه قضایی با خیلی از این موارد مقابله نموده و اکنون هنوز حدود 11 هزار مصرف کننده در این حوزه در استان البرز وجود دارد.

وی ادامه داد: توسعه تجهیزات شبکه ای را هم دنبال نموده ایم و امسال قرار است 50 دستگاه جدید را نصب کنیم و در سال گذشته هم 100 دستگاه نو اضافه نموده و نصب گردیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز مطرح کرد: امسال حدود 124 مگاوات درصد کاهش مصرف برق داشته ایم، مطالبات ما از مشترکین مختلف تا سرانجام سال 96 حدود 100 میلیارد تومان بوده است که بخشی از این مطالبه مربوط به مشترکین خانگی و بخشی هم مربوط به صنعت، کشاورزی وادارات است. امسال هم سقف این مطالبات شرکت توزیع برق استان البرز به بیش از میزان ذکرگردیده رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 51

به "وجود 11 هزار مصرف کننده برق غیرمجاز در استان البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 11 هزار مصرف کننده برق غیرمجاز در استان البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید