وزیر فرهنگ: شرایط خبرنگاران مطلوب نیست

به گزارش آناسی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشته توئیتی از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در برگزاری جشنواره ملی رسانه های کشور قدردانی و در عین حال بر برطرف مشکل مسکن، بیمه و امنیت شغلی خبرنگاران به عنوان حداقل وظیفه دولت ها تاکید نمود.

وزیر فرهنگ: شرایط خبرنگاران مطلوب نیست

به گزارش خبرآنلاین از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، در توئیت محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

از همکاران خوبم در معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی و برگزارکنندگان جشنواره ملی رسانه های کشور صمیمانه تشکر می کنم. بماند به یادگار...

وی بعلاوه عنوان نموده است: معتقدم خبرنگاری نیز شغل انبیاست. به این پیامبران بشارت و انذار دهنده ادای احترام می کنم. خدارا شاکریم که بعد از وقفه ای ده ساله، جشنواره رسانه های کشور به خوبی برگزار گردید. نفس این جشنواره ها توجه به رسانه و اهمیت آن است اما شرایط خبرنگاران شرایط مطلوبی نیست.

وزیر فرهنگ در انتها تاکید نموده است: با کوشش بیشتر در دولت مردمی باید کاستی سال های گذشته را جبران کرد؛ به نظر من برطرف مشکل مسکن، بیمه و امنیت شغلی حداقل وظیفه دولت ها است و باید کاستی های گذشته جبران گردد. یاد و خاطره مرحوم دعایی و مرحوم افروغ را امروز در حضور خانواده هایشان گرامی داشتیم و از یک عمر مجاهدت های دکتر توکلی تقدیر کردیم.

منبع: فرارو
انتشار: 19 مرداد 1402 بروزرسانی: 19 مرداد 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2389

به "وزیر فرهنگ: شرایط خبرنگاران مطلوب نیست" امتیاز دهید

1 کاربر به "وزیر فرهنگ: شرایط خبرنگاران مطلوب نیست" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر فرهنگ: شرایط خبرنگاران مطلوب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید