ویتنام حریف ایران در دیدار رده بندی، جدال دوباره برای جهانی شدن

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی ششمین دوره رقابتهای هندبال ساحلی قهرمانی آسیا عصر امروز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه با برگزاری دو دیدار در پاتایای تایلند پیگیری شد. در اولین دیدار این مرحله تیم ایران در ضربات پنالتی مغلوب تیم عمان شد تا به این ترتیب برای کسب مقام سوم و دریافت سهمیه ورودی مسابقات جهانی به دیدار رده بندی برسد.

ویتنام حریف ایران در دیدار رده بندی، جدال دوباره برای جهانی شدن

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

اما در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی دو تیم قطر و ویتنام به مصاف هم رفتند که این تیم قطر بود که توانست با پیروزی در این مسابقه ضمن کسب مجوز حضور در مسابقات دنیای راهی دیدار فینال گردد.

به این ترتیب تیم ویتنام برای دومین بار در این دوره از مسابقات حریف ایران شد و این بار باید در دیدار رده بندی برابر کشورمان قرار بگیرد. تیم ایران در مرحله مقدماتی برابر تیم ویتنام با ضربات پنالتی نتیجه را واگذار کرد و متحمل تنها شکست خود در این بخش شد. ویتنام بدون شکست به عنوان صدرنشین گروه دوم به مرحله نیمه نهایی رسیده بود.

دیدار فینال این مسابقات فردا دشنبه 25 اردیبهشت ماه بین دو تیم عمان و قطر برگزار می گردد و دیدار رده بندی برای کسب مقام سوم قاره آسیا و شناخت سومین تیم راه یافته به رقابتهای دنیای بین دو تیم ویتنام و ایران برگزار خواهد شد.

ششمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا از 18 تا 25 اردیبهشت ماه با حضور 9 تیم در پاتایا تایلند برگزار می گردد. سه تیم اول این رقابتها جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا سوچی روسیه را کسب خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 228

به "ویتنام حریف ایران در دیدار رده بندی، جدال دوباره برای جهانی شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویتنام حریف ایران در دیدار رده بندی، جدال دوباره برای جهانی شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید