پسر ژرژ وه آ از PSG جدا می گردد

به گزارش آناسی، مهاجم جوان تیم فوتبال پاری سن ژرمن برای به دست آوردن فرصت بیشتر بازی، از مدافع عنوان قهرمانی لوشامپیونه جدا می گردد.

پسر ژرژ وه آ از PSG جدا می گردد

به گزارش خبرنگاران ، تیموتی وه آ مهاجم 18 ساله تیم فوتبال پاری سن ژرمن اخبار مربوط به جدایی موقتش از این تیم در ماه ژانویه و انتقال قرضی اش به تیمی دیگر تا انتها فصل را تأیید کرد. وی گفت که برای به دست آوردن فرصت بیشتر بازی، قصد دارد پارک دو پرنس را ترک کند.

پسر ژرژ وه آ اسطوره فوتبال و رئیس جمهور لیبریا در انتها فصل به تیم اول باشگاه پاری سن ژرمن راه پیدا کرد اما در فصل جاری نتوانسته به ترکیب این تیم برسد و از ماه آگوست تا کنون تنها 3 بازی در تمامی رقابت ها برای مدافع عنوان قهرمانی لوشامپیونه به میدان رفته است.

تیموتی وه آ در صفحه شخصی خود با تشکر از حمایت طرفداران پاری سن ژرمن نوشت که قصد دارد در نیمه دوم فصل به صورت قرضی برای تیمی دیگر بازی کند و گفته می گردد که سلتیک، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس محتمل ترین مقصد برای اوست.

برندان راجرز، سرمربی سلتیک قصد دارد وه آ را جانشین موسی دمبله ای کند که تابستان سال جاری از جمع شاگردان او خارج شد. وه آ در صورتی که به سلتیک محلق گردد می تواند برای این تیم مقابل والنسیا در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا بازی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 127

به "پسر ژرژ وه آ از PSG جدا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر ژرژ وه آ از PSG جدا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید