چهارمین دوره مسابقات مجازی کتابخوانی هشت بهشت کلید خورد

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران ، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران یک رمان مذهبی - اجتماعی، درباره دلدادگی یک کشیش مسیحی روس به حضرت علی(ع) را برای نخستین مسابقه از چهارمین دوره از مسابقات دانشجویی هشت بهشت انتخاب نموده است.

چهارمین دوره مسابقات مجازی کتابخوانی هشت بهشت کلید خورد

ناقوس ها به صدا درمی آیند، داستان دلدادگی یک کشیش مسیحی است که در مسکو زندگی می نماید. او کتاب ها و آثار خطی و قدیمی بسیاری دارد و به این کار عشق می ورزد. وقتی یک نسخه قدیمی از مردی تاجیک به دست او می رسد، علاقه مند می گردد که کتاب را از او بخرد، اما مرد تاجیک به دست کسانی که دنبال این کتاب ارزشمند هستند، کشته می گردد و از اینجا به بعد، کشیش روسی پا در مسیری می گذارد که به شناخت امام متقین، امیرالمؤمنین، علی(ع) منتهی می گردد.

دانشجویان علاقه مند کتابخوانی می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی Bookrc.ir روز آدینه 29 اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 24 در این مسابقه کتابخوانی به صورت برخط شرکت و با یکدیگر رقابت نمایند.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، نسخه الکترونیکی کتاب ناقوس ها به صدا درمی آیند، در بن سازه (پلتفرم) طاقچه موجود است و ثبت نام در سایت، برای شرکت در مسابقه الزامی است؛ بعلاوه به دانشجویان برگزیده این دوره از مسابقات جوایز 5 میلیون ریالی اهدا می گردد. دانشجویان علاقه مند کتابخوانی می توانند در کانال ایتا مسابقات کتابخوانی هشت بهشت به شناسه FJUTBookRC@ عضو شوند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2344

به "چهارمین دوره مسابقات مجازی کتابخوانی هشت بهشت کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین دوره مسابقات مجازی کتابخوانی هشت بهشت کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید