کافه گردی: کافه آروما، محیطی دنج، فضایی پر از جزییات

به گزارش آناسی، کافه آروما یکی از کافه های اطراف میدان هروی واقع در پاسداران است که اگرچه فضای چندان بزرگی ندارد، اما برای گذراندن لحظاتی خوش با دوستان، گزینه خوبی است. با خبرنگاران همراه باشید تا با هم سری به این کافه بزنیم.

کافه گردی: کافه آروما، محیطی دنج، فضایی پر از جزییات

معرفی

کافه آروما یک کافه فرق دارد! این کافه فضای چندان بزرگی ندارد اما محیط آن بسیار دنج و دکوراسیون آن زیبا است. میز و جایگاه های این کافه کوچکتر از میزان معمول هستند و نزدیک به هم چیده شده اند، اما همین مساله باعث متفاوت شدن این کافه و نزدیک تر شدن شما به دوستانتان خواهد بود! محیط کافه آرام است و با نور ملایم طراحی شده؛ برخورد کارکنان بسیار صمیمانه است. کیفیت خوردنی های کافه هم مناسب است. در ادامه شما را به تماشا تصاویر اختصاصی خبرنگاران از این کافه دوست داشتنی و دنج دعوت می کنیم.

کافه آروما کجاست؟

کافه آروما در پاسداران، انتهای گلستان پنجم، خیابان شهید موسوی، سر شمس آباد، مجتمع تجاری گل ها، طبقه همکف، پلاک 13 قرار گرفته است.

موقعیت کافه آروما روی نقشه

چی بخوریم؟

مدیر کافه آروما همه مواردی که در منوی این کافه رستوران وجود دارند را به شما پیشنهاد می نماید. اما اگر می خواهید نگاهی به منوی کافه بیندازید، می توانید آن را در عکس زیر ببینید.

امکانات

کافه آروما دارای امکاناتی مثل اینترنت بی سیم، دستگاه کارت خوان، تحویل رایگان، جای پارک، سالادبار، صبحانه، جای پارک، غذای بیرون بر، سرویس بهداشتی، حق سرویس، امکان رزرو و امکان برگزاری جشن و میهمانی است. ساعت کار کافه از 11 صبح تا 24 است.

منبع: کجارو
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2056

به "کافه گردی: کافه آروما، محیطی دنج، فضایی پر از جزییات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه گردی: کافه آروما، محیطی دنج، فضایی پر از جزییات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید