کرونا در اروپا: فقط 4 مهمان در بلژیک، تغییر شعار در خانه بمانید در انگلیس

به گزارش آناسی، دولت بلژیک در راستای حذف تدریجی محدودیت های دوره شیوع کرونا به خانواده ها اجازه داده که تا حداکثر 4 مهمان به خانه هایشان دعوت نمایند.

کرونا در اروپا: فقط 4 مهمان در بلژیک، تغییر شعار در خانه بمانید در انگلیس

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سوفی ویلمز، نخست وزیر این کشور هفته گذشته برنامه ای را در رابطه با چگونگی لغو تدریجی قرنطینه بیان کرد و یادآور شد که جدایی از دوستان و اعضای خانواده برای برخی غیرقابل تحمل شده است. مقامات تاکید نموده اند که شهفرایندان در این رابطه مراقب روابط خود باشند.

تغییر شعار مبارزه با کرونا در انگلیس از در خانه بمانید به هشیار باشید

شعار مبارزه با کرونا در انگلستان از در خانه بمانید به هشیار باشید تغییر کرد یک عضو کابینه بریتانیا گفت تغییر شعار به این معناست که تا می توانید در خانه بمانید، اما اگر بیرون آمدید بیشتر احتیاط کنید. دولت های اسکاتلند، ویلز و ایرلند شمالی از این تغییر پیروی نمی نمایند. با جان باختن 269 تن دیگر در بریتانیا تعداد مرگ و میر بر اثر ویروس کووید-19 در این کشور به 31 هزار و 855 تن افزایش یافته است. این آمار مرگ کسانی است که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان یا خانه های سالمندان بستری بوده اند.

کرونا دوچرخه سواری را در برخی کشورها افزایش داد

گسترش ویروس کرونا، محدودیت رفت و آمد و شرایط فاصله گذاری اجتماعی، مدل رفت و آمد شهفرایندان برخی از کشورهای اروپایی را تغییر داده است.

بسته شدن یا کاهش فعالیت وسایل حمل و نقل عمومی برای هفته ها باعث شد افراد زیادی به استفاده از دوچرخه و پیاده روی روی آورند.

از همین روی برخی از کشورها از جمله، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و بریتانیا تمهیداتی را برای تشویق شهفرایندان به استفاده از دوچرخه در نظر گرفته اند.

مثلا در برخی از شهرهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه برای استفاده بیشتر شهفرایندان از دوچرخه خط های ویژه تازه ای در نظر گرفته شده است.

در بریتانیا نیز شهردار لندن پیش بینی نموده که تعداد دوچرخه سواران در پی کاهش محدودیت ها، چند برابر خواهد شد. در سایت دولت بریتانیا از اجرای پروژه هایی به ارزش 2 میلیارد پوند خبر داده شده که هدف آن ها بهبود شرایط برای افراد پیاده و دوچرخه سوار عنوان شده است. همچنین گفته شده خط های ویژه دوچرخه در خیابان های بیشتر ایجاد خواهد شد. دولت بریتانیا اعلام نموده که پس از کاهش محدودیت ها، لازم هست همچنان شمار کمتری از شهفرایندان، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نماینده تا تماس کمتری میان مردم ایجاد گردد.

همچنین دولت بریتانیا از ساخت بیش از 240 کیلومتر خط ویژه دوچرخه در منچستر و شبکه ای به نام مترو-بایک خبر داده که در جهت و به موازات خطوط مترو در لندن ایجاد خواهد شد.

نیمی از جمعیت اسپانیا به استقبال لغو محدودیت ها می فرایند

پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا گفته که بخش های بزرگی از این کشور که شامل 51 درصد جمعیت آن می گردد از فردا مرحله اول کاهش تدریجی محدودیت ها را شروع می نمایند. بر اساس برنامه دولت، اسپانیا در چهار مرحله به تعطیلی این کشور سرانجام می دهد.

رستوران ها و بارهایی که از مشتریان خود در فضای باز پذیرایی می نمایند، در کنار مغازه هایی که کالاهای غیرضروری عرضه می نمایند اجازه بازگشایی خواهند داشت. همچنین تجمع حدکثر 10 نفره هم مجاز خواهد بود. این مرحله شامل مادرید و بارسلون که از شیوع کرونا به شدت متاثر شده اند، نمی گردد و باید دست کم یک هفته دیگر برای شروع مرحله اول صبر نمایند.، بی بی سی

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1035

به "کرونا در اروپا: فقط 4 مهمان در بلژیک، تغییر شعار در خانه بمانید در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا: فقط 4 مهمان در بلژیک، تغییر شعار در خانه بمانید در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید