کرونا مدارس و دانشگاه های کدام استان ها را تعطیل کرد؟ ، تعطیلی بعضی دانشگاه ها تا سرانجام نوروز

به گزارش آناسی، تعطیلی مدارس و دانشگاه های بعضی از استان ها به دلیل ضدعفونی فضای آموزشی برای مقابله و پیشگیری بیماری کرونا از چهارم اسفند ماه شروع شده و در بعضی استان ها این تعطیلی تا خاتمه هفته ادامه دارد.

کرونا مدارس و دانشگاه های کدام استان ها را تعطیل کرد؟ ، تعطیلی بعضی دانشگاه ها تا سرانجام نوروز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل زیر 18 سال استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، برای حفظ سلامت دانش آموزان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مدارس استان های البرز، اردبیل، تهران، قزوین، قم، سمنان، کرمانشاه، مازندران و همدان امروز دوشنبه (پنجم اسفند) تعطیل اعلام شده است.

همچنین مدارس استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان شرقی، بوشهر، خراسان جنوبی، رضوی، شمالی، خوزستان، فارس، زنجان، سیستان و بلوچستان، لرستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مرکزی، مازندران، هرمزگان و یزد نیز تا خاتمه هفته تعطیل اعلام شده است.

این تصمیم به علت آماده سازی و ضدعفونی فضای آموزشی اتخاذ شده تا دانش آموزان در روزهای آینده در امنیت کامل در مدارس حضور پیدا نمایند.

علاوه بر این تمامی فعالیت های اداری و علمی دانشگاه ها و مراکز علمی استان های قزوین، مازندران، زنجان، هرمزگان، کرمانشاه، کردستان، لرستان، کرمان، گیلان، فردوسی مشهد، سمنان، ایلام، خراسان جنوبی، شمالی، سیستان و بلوچستان، سبزوار، خوزستان تا خاتمه هفته جاری، استان یزد (تا خاتمه تعطیلات نوروز 99) دانشگاه جهرم (تا خاتمه اسفندماه) و بوشهر(به مدت 10 روز) تعطیل است.

همچنین مهدکودک ها و مراکز بهزیستی و اماکن ورزشی بعضی از استان ها و حوزه های علمیه خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و بوشهر تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است.

این تعطیلی ها براساس مصوبات نشست کمیسیون های دانشجویی، آموزش و پرورش و شورای تامین استان ها در پی برنامه های پیشگیرانه جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گرفته شده است.

بر اساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، ویروس کرونای جدید تا به امروز 78 هزار و 866 نفر به این ویروس مبتلا شده اند و 2 هزار 464 نفر جان خود را از دست داده اند. از مجموع مبتلایان به این ویروس تا به امروز 23 هزار و 334 هزار نفر بهبود یافته اند و 53 هزار و 68 نفر هنوز مبتلا هستند.

همچنین طبق آمار وزارت بهداشت مجموع آمار مبتلایان شناسایی شده به ویروس کرونای جدید در ایران 43 نفر است که از این تعداد هشت نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 908

به "کرونا مدارس و دانشگاه های کدام استان ها را تعطیل کرد؟ ، تعطیلی بعضی دانشگاه ها تا سرانجام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا مدارس و دانشگاه های کدام استان ها را تعطیل کرد؟ ، تعطیلی بعضی دانشگاه ها تا سرانجام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید