کوه های توریستی کارپات؛مروارید سبز اوکراین

به گزارش آناسی، ترکیبی زیبا از مناطق طبیعی، جنگل ها، چمنزارها، چوپانان و انسانهایی که در طبیعت هماهنگ زندگی می نمایند، که همه اینها باعث می گردد که این منطقه برای جهانگردان بسیار جذاب باشند! ماهیت اصلی قلمرو، زیبایی مراتع آلپ و جنگل، رودخانه های خشن و دریاچه ها ، آب و هوای معتدل، منابع معدنی درمانی ، آثار تاریخی و معماری می توانند هر کسی را به خود جذب نمایند. هزاران جهانگرد و افرادی که دوست دارند مسافرت و ماجراجویی را اینجا می آیند. . کارپات اوکراین قله نسبتا ملایمی است که ارتفاعش 2061 متر می باشد (Mt. Hoverla).

کوه های توریستی کارپات؛مروارید سبز اوکراین

بهترین تجربه سفر را با https://bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

عظیمترین استراحتگاه ها در Slavsko، Bukovel، Tysovets و Dragobrat واقع شده است. بعضی از استراحتگاه های کوچکتر در Krasiya، Dolina، Beskid، Polyana، Synevir، Yaremche، Verkhovnya، Kosiv و Yavoriv هستند.

6 مورد از زیباترین مسیرهای طبیعت گردی در اوکراین

اگر از کارپات بازدید می کنید، شما خود را در یک کولاک شدید یا هیپوترمیای خشن ببینید . کارپات ها از داشتن دمای نسبتا خفیف در زمستان بهره مند می شوند. کمترین دمای زمستان حدود منفی 10 تا 15 درجه سانتیگراد است. در تابستان، آب و هوا گرم و دلپذیر است. در طول سال، کارپات مقدار بسیار کمی از بارش 800 تا 1500 میلی متر (از این رو این از نظر پوشش گیاهی و پرورش گیاه بسیار غنی می باشد) را دارد . با این حال، این بارندگی به طور مساوی در تمام طول سال پخش شده است.

پیاده روی

کوه های کارپات اوکراین با جنگل ها، رودخانه ها، دریاچه ها، مراتع بلندپایه، شهرها و روستاها در منطقه پوشیده شده است . این منطقه فرهنگ، تمدن و تاریخ غنی دارد . همچنین برای تعطیلات تابستانی، راه رفتن، سوار شدن، کوه نوردی وکاوش بسیار مناسب است. اردوگاه های مجهز، پناهگاه های مسافرین، مسیرهای پیاده روی و مناطقش بسیار نادر است. نقشه های جغرافیایی از مسیرهای پیاده روی در استراحتگاه ها یا از ساکنین محلی که مسکن را برای گردشگران فراهم می نمایند، تهیه می گردد. آب آشامیدنی به طور گسترده ای از کوه ها و رودخانه ها در دسترس است.

دوچرخه سواری و پیاده روی

کوه های کارپات برای دوچرخه سواری عالی هستند. جاده های مناسب برای ماشین نیز فراوان وجود دارد . برای دوچرخه سواری هم مناسب می باشد، و ممکن است در هر منطقه از کوه ها دوچرخه خود را سوار شوید و یا به دیگری بدهید.علاوه بر این، ماهیت کارپاتهای اوکراین و حاشیه های رودخانه مناسب برای گشت و گزار است.

گردشگران با راه های پیشرفته با مناطق مختلف، شیوه زندگی و فرهنگ مردم محلی آشنا می شوند که از سیصد سال گذشته تغییری ننموده است.هر گاه تصمیم گرفتید که به وسیله تاریکی زیرزمینی که توسط خود طبیعت ایجاد شده سفر کنید، این موقعیت اسرارآمیز و ناشناخته را کشف خواهید کرد. ده ها غار در منطقه وجود دارد، اما فقط بعضی از آنها معروف هستند و در دسترس گردشگران است، و دیگر غارها در دسترس کارشناسان می باشد.

چگونه به کارپارت سفر کنیم؟

اگر یک ماشین و یک نقشه داشته باشید، رفتن به کوه های کارپات اصلا سخت نیست. Marshrutka (تاکسی ون ها) نیز با قیمت های بسیار کم موجود است. راه آهن اوکراین مسیرهای متعددی را راه اندازی نموده است که می تواند گردشگران را تقریبا از هر شهر عظیم در کشور به این منطقه ببرد.

قطارهای یکروزه از کیف تا Uzhhorod، که می تواند شما را به قسمت شمالی کارپات اوکراین از جمله Slavsko (یکی از مناطق برجسته برای اسکی در اوکراین) ببرد، این تنها مسیری است که به طور منظم راه آهن شما را به آنجا می برد . شما همچنین می توانید قطار سرعت کیف به Lviv را که هر شب در ساعت 9 از کیف حرکت می نماید را سوار شوید. هنگامی که شما در Lviv هستید، می توانید در عرض 2-3 ساعت ازmarshrutka با 3 تا 10 دلار به کوه ها برسید.

رود پرت و قایقرانی

دسترسی به کارپاتهای مرکزی و جنوبی ناهموار کمی سخت تر است. قطارها به استان ایوانو فرانکفسک، کلومیه و Chernivtsi از شهرهای مرکزی و شرقی اوکراین می فرایند. از آنجا شما می توانید marshrutka را به مقصد های مختلف در کوه ها سوار شوید. همچنین یک قطار دیزلی با سرعت کم وجود دارد که از ایوانو فرانکفسک به راکوف و چندین بار در روز انجام می گردد. اتوبوس ها و marshrutkas معمولا از ایستگاه های قطار عبور می نمایند.

اتوبوس شبانه کیف به یارمچا که از کلومیا عبور می نماید نیز برای رسیدن به کارپات ها موجود است. اتوبوس دیگری از کیف به تیاچیوف، در مسیرش به تیاچیو به وسیله یارمچا، یاسینیا و رحیف عبور می نماید.

منبع: گردشبان
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1153

به "کوه های توریستی کارپات؛مروارید سبز اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوه های توریستی کارپات؛مروارید سبز اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید