گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سلطانی: عدالت حاکم بود بیش از 2 طلا کسب می کردیم، حق پورشیب حضور در ملاقات نهایی بود

به گزارش آناسی، مربی تیم ملی کاراته کشورمان مدعی شد حق این تیم در مسابقات کاراته بازی های آسیایی 2018 بیش از دو مدال طلا بوده است.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سلطانی: عدالت حاکم بود بیش از 2 طلا کسب می کردیم، حق پورشیب حضور در ملاقات نهایی بود

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شهاب سلطانی، مربی تیم ملی کاراته پس از سرانجام رقابت های کاراته بازی های آسیایی 2018 گفت: بچه ها با حداکثر آمادگی راهی بازی های آسیایی شدند و فدراسیون خیلی برای موفقیت این تیم در جاکارتا زحمت کشید، اما ناداوری نگذاشت به نتایج بهتری برسیم و حق بچه های ما را خوردند.

وی در ادامه اضافه نمود: فقط امیدوارم توانسته باشیم دل مردم را شاد کنیم. در بخش مردان بهترین نتیجه را گرفتیم و داشتن سه فینالیست خود گویای این مسئله است. به خصوص که حق پورشیب هم حضور در فینال بود، اما نگذاشتند بیشتر از دو طلا بگیریم.

مربی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: کاراته همیشه کوشش دارد در بازی های آسیایی با طلاهای خود باعث افزایش رنکینگ کشورمان در رده بندی مدال ها گردد و به همین دلیل بچه ها بسیار با انگیزه تر از دیگر رقابت ها به میدان می فرایند. اگر در مسابقات عدالت حاکم بود بیش از دو طلا صید می کردیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 685

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سلطانی: عدالت حاکم بود بیش از 2 طلا کسب می کردیم، حق پورشیب حضور در ملاقات نهایی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سلطانی: عدالت حاکم بود بیش از 2 طلا کسب می کردیم، حق پورشیب حضور در ملاقات نهایی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید