15 ترفند مهم و کاربردی برای آراستگی بیشتر و شیک پوشی خانم ها

به گزارش آناسی، همه ما دوست داریم خوش تیپ باشیم و این موضوع زن و مرد ندارد. نکته ای که وجود دارد این است که خانم ها و آقایان باید نکات مختلفی را رعایت نمایند تا خوش تیپ به نظر بیایند. خوش تیپی و خوش پوش بودن کار خیلی سختی نیست، فقط باید اصول آن را بدانید. برای اینکه خوش تیپ به نظر بیایید، حتی از کوچک ترین نکات در ظاهرتان هم نباید غافل شوید و باید همواره مرتب و آراسته باشید. در این مقاله قصد داریم رازها و ترفند هایی که به شیک پوشی خانم ها یاری می نمایند را به شما بگوییم. اگر شما هم می خواهید رازهای خانم های شیک پوش را بدانید، در ادامه با مجله دیجی استایل همراه باشید.

15 ترفند مهم و کاربردی برای آراستگی بیشتر و شیک پوشی خانم ها

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

1. ابروها و صورت تان را اصلاح کنید

اصلاح موهای زائد صورت، یکی از مهم ترین کارها برای شیک پوشی خانم ها است. اگر موهای زائد صورت تان را به طور مرتب اصلاح نکنید، در نظر دیگران یک خانم نامرتب جلوه می کنید. حتی اگر نمی خواهید آرایش کنید، حتما همواره ابرو و صورت تان را اصلاح کنید.

  • طرز تهیه 10 ماسک صورت آووکادو برای پوست های مختلف

2. تمیز باشید

یکی از ابتدایی ترین و مهم ترین رازها برای شیک پوشی خانم ها، رعایت بهداشت و تمیزی است. اگر تمیز و مرتب نباشید، حتی اگر لباس های برند هم بپوشید، باز هم آراسته به نظر نمی آیید. پس همواره تمیز باشید. هر زمان که عرق کردید، دوش بگیرید، از دئودرانت (ضدعرق) بهره ببرید، موهایتان را هر یک روز در میان (در صورت چرب بودن مو هر روز) بشویید و دست کم روزی دو بار (صبح و شب) مسواک بزنید.

3. خوش بو باشید

یکی دیگر از اصول مهم برای آراستگی خانم ها، خوش بو بودن است . اگر می خواهید دیگران تصویر خاصی از شما در ذهن شان داشته باشند، باید بوی خوبی بدهید. از یک عطر ملایم بهره ببرید. بهترین عطر برای خانم های شم پوش، عطر گل یاس، رز و عنبر است.

4. مرتب باشید

نکته دیگری که در شیک پوشی خانم ها نقش زیادی دارد، مرتب بودن است. بنابراین قبل از اینکه بیرون بروید، موهایتان را شانه بزنید و ترجیحا موهایتان را ببافید تا زیر روسری نامرتب نشوند. همواره ناخن هایتان را تمیز و در اندازه متعادل نگه دارید. از اصلاح موهای زائد بدن تان هم غافل نشوید.

5. به نحوه ایستادن، نشستن و راه رفتن تان دقت کنید

ایستادن و نشستن صحیح، یکی از ویژگی های خانم های خوش تیپ است. اگر می خواهید لاغرتر و خوش اندام تر به نظر بیایید، باید صاف بایستید و هیچوقت قوز نکنید. راه رفتن شما تاثیر زیادی بر خوش پوش به نظر آمدن شما دارد. شل و کج راه رفتن، باعث می گردد دیگران دیدگاه بدی نسبت به شما پیدا نمایند. همواره صاف بایستید و با قدم های محکم راه بروید.

6. بیش از حد آرایش نکنید

یک خانم خوش پوش، زیبایی طبیعی چهره خود را با آرایش زیاد از بین نمی برد و همواره به اندازه آرایش می نماید. پس اگر می خواهید مثل خانم های جذاب آرایش کنید، برای یکدست کردن پوست تان ابتدا از کانسیلر یا کرم پودر بهره ببرید. از خط چشم و ریمل به مقدار کم بهره ببرید. سایه چشم و رژ لب تان هم باید رنگ های ملایمی مثل خاکستری یا قهوه ای داشته باشند. اما در برخی از مواقع، به طور مثال زمانی که به یک عصرانه دعوت شدید، می توانید از رژ لب های پررنگ تر مثل قرمز بهره ببرید.

7. موهایتان را صاف کنید

شیک پوشی خانم ها در گرو داشتن موهای صاف و زیبا است. اگر می خواهید مثل آدری هپبورن و نیکول کیدمن زیبا و خوش تیپ به نظر بیایید، مدل مویی را انتخاب کنید که بتواند موهای ابریشمی شما را به بهترین نحو نشان دهد و ویژگی ها و استایل لباس پوشیدن تان را به نمایش بگذارد.

  • 13 روش فوق العاده برای تقویت موی سر و دستیابی به مو های سالم و مستحکم

8. به ناخن هایتان توجه کنید

سعی کنید ناخن هایتان را همواره مرتب نگه دارید و آن ها را مانیکور کنید. ناخن هایتان را لاک بزنید و برای لاک زدن از همه رنگ ها، حتی رنگ مشکی هم بهره ببرید. با توجه به لباسی که پوشیدید، رنگ لاک تان را انتخاب کنید.

9. کفش تان تمیز و براق باشد

کفش ها بخش مهمی از تیپ و استایل شما هستند، چون معمولا اولین چیزی که دیگران در دیدار با شما به آن توجه می نمایند، کفش ها هستند. پس کفش های خوب و مناسبی را انتخاب کنید و همواره سعی کنید کفش هایتان تمیز و براق باشند.

10. در استفاده از اکسسوری متعادل باشید

همواره سعی کنید دست کم از یک اکسسوری، مثل گردنبند، گوشواره یا انگشتر بهره ببرید. استفاده از یک گردنبند بلند در شیک پوشی خانم ها نقش به سزایی دارد. اما استفاده بیش از حد از اکسسوری ها تیپ شما را خراب می نماید و باعث شلوغ جلوه دادن ظاهرتان می گردد. از اکسسوری ها به اندازه بهره ببرید و در این کار اعتدال را رعایت کنید.

11. از خانم های خوش پوش الهام بگیرید

خانم های خوش پوش را که استایل شان مورد علاقه شما است، پیدا کنید و از آن ها الهام بگیرید. به طور مثال می توانید در اینستاگرام جست وجو کنید و خانم های خوش تیپ را پیدا کنید. علت خوش تیپی آن ها را آنالیز کنید و سعی کنید از روش هایی که آن ها به کار می گیرند بهره ببرید تا شما هم مثل آن ها خوش تیپ و خوش پوش شوید .

12. متناسب با موقعیت ها لباس بپوشید

اگر می خواهید یک خانم خوش پوش و آراسته باشید، لباس تان را با توجه به موقعیت ها انتخاب کنید. در مهمانی های رسمی لباس های رسمی و در مهمانی های محبت آمیز، تیپ غیر رسمی بزنید. شاید این موضوع خیلی ساده و کم اهمیت به نظر بیاید، اما نقش مهمی در خوش تیپ شدن شما دارد.

13. با توجه به فرم بدن تان لباس بپوشید

شما مجبور نیستید هر چیزی که مد شد را بپوشید. قبل از انتخاب لباس، ابتدا باید فرم اندام تان را در نظر بگیرید. اگر مثلا مانتوی بلند مد شده است و می دانید که این سبک مانتو به شما نمی آید، دور آن را خط بکشید و بیخیال آن شوید. مانتویی را انتخاب کنید که به فرم اندام تان بیشتر می آید.

14. رنگ های جدید را امتحان کنید

بسیاری از افراد همواره فقط از یک سری رنگ های خاص، مثل رنگ های تیره و خاص در لباس پوشیدن استفاده می نمایند. با استفاده از رنگ های جدید در تیپ و استایل خود تنوع ایجاد کنید و با رنگ های شاد آشتی کنید. ممکن است از ترِندهای جدید خوش تان بیاید، پس از امتحان کردن آن ها غافل نشوید. اگر خواستید تیپ مشکی بزنید، سر تا پا مشکی نپوشید و جزئیاتی با رنگ های سفید یا طلایی به آن اضافه کنید تا زیبایی تیپ تان دو برابر گردد و خوش تیپ تر به نظر بیایید.

  • 7 رنگ که می توانید با رنگ قرمز ست کنید و یک استایل بی نقص داشته باشید

15. رنگ لباس تان را متناسب با فرم بدن تان انتخاب کنید

طوری لباس بپوشید که خودتان احساس اعتماد به نفس داشته باشید. رنگ لباس تان را با توجه به اندام تان انتخاب کنید. مثلا اگر درشت اندام هستید و می خواهید لاغر به نظر برسید، بهتر است از رنگ های تیره بهره ببرید یا اگر پایین تنه شما از بالا تنه تان عظیم تر است، شلوار یا دامنی به رنگ تیره و تاپ و بلوزهایی به رنگ روشن بپوشید. یک راز مهم برای شیک پوشی خانم ها (که البته برای آقایان هم کاربرد دارد)، ست کردن لباس ها است. سعی کنید لباس هایتان را ست کنید و رنگ های مرتبط با یکدیگر بپوشید .

نکته پایانی

در این مقاله به رازها و ترفند هایی که به شیک پوشی خانم ها یاری می نمایند، اشاره کردیم. از جمله چیزهایی که خانم های خوش پوش باید به آن توجه نمایند، می توانیم به انتخاب رنگ لباس با توجه به فرم بدن، توجه به ناخن ها، مرتب و تمیز بودن، اصلاح ابرو و صورت و … اشاره کنیم. ترفندهای ذکر شده در این مقاله را به کار بگیرید و با خوش تیپی و خوش پوشی خود دیگران را شگفت زده کنید و الهام بخش اطرافیان خود باشید.

منبع: stitch fix

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1460

به "15 ترفند مهم و کاربردی برای آراستگی بیشتر و شیک پوشی خانم ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "15 ترفند مهم و کاربردی برای آراستگی بیشتر و شیک پوشی خانم ها" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 ترفند مهم و کاربردی برای آراستگی بیشتر و شیک پوشی خانم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید