از تاریکی می ترسید؟ به این مکان ها نزدیک نشوید!

به گزارش آناسی، ترسناک ترین جاهای دنیا

پیشنهاد می کنیم قبل از خواندن این پست اول از همه چراغ ها را روشن کنید. شاید برای شما هم گاهی پیش آمده که در هنگام غروب برای خود یک فنجان چای داغ ریخته باشید و ناگهان با صدایی غیر منتظره روبرو شوید و بترسید! در این جور مواقع حتی کوچک ترین صدا هم می تواند خانه را به جایی ترسناک تبدیل کند. حالا تجسم کنید به جایی ناآشنا بروید که داستان ها و افسانه های زیادی پشت سرش وجود داشته باشد و همه دنیا آن را جای ترسناکی بدانند؛ جزیره ای پر از عروسک و یا شهر ارواح! می خواهیم از ترسناک ترین جاهای دنیا بگوییم در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

از تاریکی می ترسید؟ به این مکان ها نزدیک نشوید!

دروازه جهنم (Door to Hell)

چاله ای که همیشه پر از آتش است آن هم در وسط ترکمنستان جای مناسبی برای شروع است. این گودال بزرگ در وسط بیابان برای مدت 40 سال است که می سوزد اما چرا؟ ماجرا به سال 1971 برمی شود، چیزی که امروز به آن دروازه جهنم می گوییم در زمان های گذشته سکوی گاز طبیعی بوده اما در حادثه ای سکو سقوط کرد و دانشمندان مجبور شدند تا برای جلوگیری از انتشار گازهای متان سمی آن را آتش بزنند. امروز این چاله همچنان می سوزد و به دروازه جهنم معروف است.

جاده مرگ (The Death Road)

جاده مرگ بولیوی خطرناک ترین جاده دنیاست. اگر به اندازه کافی شجاع باشید می توانید راستا کوهستانی این جاده را دوچرخه سواری کنید و غرق دیدنی چشم اندازهای کوهستان و موانع اطراف آن شوید. با اینکه این جاده یک راستا تجاری مهم برای بخشی از بولیوی است اما همه اینجا را به نام جاده مرگ می شناسند و همین باعث شده که دنیاگردانی که مرگ را به چالش می کشند خودشان را به قله های آن برسانند.

تسخیر شده ترین جای انگلیس

محله پلاکلی (Pluckley) در کنت روستایی کوچک و عجیب در انگلیس است اما این روستا ویژگی ای دارد که نام آن را بر سر زبان ها انداخته است: تسخیر شده ترین روستای انگلیس! هر سال دنیاگردان زیادی به اینجا می فرایند تا صدای فریادهای ارواح را بشنوند، پلاکلی در مجموع 16 روح دارد که اگر از ما بپرسید می گوییم تعداد آن ها خیلی زیاد است!

جزیره عروسک ها (Island of the Dolls)

اگر از دیدن صحنه سر آویزان عروسک ها از درختان لذت می برید در این صورت عاشق جزیره عروسک ها در مکزیک می شوید. ماجرای این جزیره وقتی شروع شد که 50 سال پیش دختر کوچکی در اینجا غرق شد و مرد بیچاره ای این دختر و عروسکش را بر روی کانال آب پیدا کرد. مرد ادعا کرد که صدای فریادها و گریه های این دختر را از جنگل شنیده و برای این که روح آن دختر را شاد کند دست به کار عجیبی زد و صدها عروسک را از درختان جنگل آویزان کرد. با اینکه این مرد امروز مرده اما عروسک ها همچنان از درخت آویزانند و هزاران دنیاگرد را هر سال به این جنگل ترسناک و شکنجه آور می کشانند.

قلعه برن (Bran Castle)

این قلعه در رومانی بر روی صخره ای 6 متری واقع شده است و از سال 1212 که ساخته شده تا همین امروز در حال ترساندن دیگران است! فرمانده بی رحم رومانی، ولاد سوم در این قلعه زندگی می کرد کسی که نامش همه را یاد خون آشام ها می اندازد.

قبرستان ترسناک Bachelors Grove

تسخیر شده ترین جای دنیا، قبرستان Bachelors Grove در جنوب غربی شیکاگو است و حداقل 100 گزارش مستند درباره اتفاقات ماورائی و عجیب و غریبش به ثبت رسیده است. این قبرستان از دهه 1800 تا به حال مکانی مخوف و ترسناک است و رفت و آمد ارواح، تصاویر عجیب و گذشته شوم باعث شده تا از ترسناک ترین جاهای آمریکا باشد. حتی اگر دیدن ارواح را باور نداشته باشید مطمئنا با رفتن به این قبرستان نظرتان عوض می شود!

بیمارستان Beelitz-Heilstätten

لیست مخوف ترین جاهای دنیا بدون نام بردن از این بیمارستان کامل نمی شود، بیمارستانی که مدت هاست خالی مانده و در حدود 50 کیلومتری برلین واقع شده است. گذشته این بیمارستان با جنگ های دنیای اول و دوم پیوند خورده و مکانی تسخیر شده در دست ارواح است. اگر ما را باور ندارید توری به اینجا ترتیب دهید فقط یادتان باشد که از قبل درباره مخوف بودن اینجا به شما هشدار داده بودیم!

شهر متروک پریپیات (Pripyat)

در دهه 1970 حدود 50 هزار نفر در این شهر زندگی می کردند اما انفجار نیروگاه هسته ای چرنوبیل آن را به شهری متروک و ترسناک تبدیل کرد. امروز این شهر مخوف یکی از هراسناک ترین جاهای دنیاست که هیچ کس جرئت نزدیک شدن به آن را ندارد.

تابوت های آویزان ساگادا (Hanging Coffins of Sagada)

افراد کمی جرئت دارند تا از تابوت های آویزان فیلیپین دیدن کنند تابوت هایی که به خاطر سنت باستانی خاکسپاری از طریق قبیله ایگوروت به این شکل و شمایل در آمده اند. در آن زمان وقتی یکی از نزدیکان آن ها می مرد تابوت او را در دامنه های کوه آویزان می کردند تا همه ببینند و سوگواری کنند.

منبع: travelversed.co

منبع: الی گشت
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2114

به "از تاریکی می ترسید؟ به این مکان ها نزدیک نشوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تاریکی می ترسید؟ به این مکان ها نزدیک نشوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید