استاندار قزوین تابستان سال جاری به سنگاپور و ایتالیا سفر می نماید

به گزارش آناسی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین گفت: در راستای تقویت همکاری های مالی بین استان قزوین و کشور سنگاپور، استاندار قزوین به سنگاپور سفر می نماید.

استاندار قزوین تابستان سال جاری به سنگاپور و ایتالیا سفر می نماید

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از قزوین، علیرضا درافشانی عصر امروز در نشست با مدیران و مسئولان استان قزوین، گفت: از سوی کشورهای ایتالیا و سنگاپور برای حضور استاندار قزوین دعوت شده که در این میان استاندار قزوین تابستان سال جاری به سنگاپور و ایتالیا سفر می نماید.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه ریزی مربوط به این سفرها که در پاسخ به دعوت طرف های خارجی و به منظور تقویت همکاری های مالی میان قزوین و فعالان مالی این دو کشور انجام می گیرد،مطرح نمود: به همین دلیل اقدامات اولیه برای این سفرها در حال پیگیری و انجام است.

درافشانی همچنین با اشاره به ابراز علاقه مندی سنگاپور ها برای ساخت شهرک فناوری اطلاعات در قزوین، بیان نمود: باید شرایط لازم برای اجرای این طرح را فراهم کرد و از این فرصت که می تواند تحول علمی و مالی فراوانی برای قزوین به همراه داشته باشد، استفاده کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین اضافه کرد: آنالیز های لازم برای ارائه زمین مناسب به منظور احداث شهرک فناوری اطلاعات توسط سرمایه گذاران سنگاپوری از سوی شرکت شهرک های صنعتی و شهرداری قزوین صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه خروج از رکود مالی، رشد فراوری و ایجاد اشتغال از اهداف و اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است، گفت: یاری به جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در دوره پسابرجام در تحقق این اهداف نقش کلیدی دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 386

به "استاندار قزوین تابستان سال جاری به سنگاپور و ایتالیا سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار قزوین تابستان سال جاری به سنگاپور و ایتالیا سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید