معرفی مراکز خرید گران قیمت دبی

به گزارش آناسی، مراکز خرید گران قیمت دبی

دبی یکی از بهترین و لوکس ترین مناطقی می باشد که به عنوان مرکز مرکز خرید در خاورمیانه شناخته می شود. مراکز خرید گران قیمت دبی و پاساژهای لوکس این شهر سبب جذب گردشگران و مسافران بی شماری به این منطقه شده است. در سال های اخیر آوازه دبی در تمامی دنیا به خصوص آسیا پیچیده است که حدود 50 سال پیش به هیچ عنوان تصور نمی شد که دبی در یک چشم بر هم زنی در این حد پیشرفت و توسعه در زمینه صنعت گردشگری و تجارت داشته باشد. این شهر با آسمان خراش های بی نظیر و مراکز خرید گران و محصولات برند معروف می باشد.

معرفی مراکز خرید گران قیمت دبی

گشت و گذار در خیابان های شهر دبی به تنهایی زیباترین تفریحات توریستان در این شهر رویایی و افسانه ای می باشد. هزاران و صدها فروشگاه و مراکز خرید در این شهر وجود دارد که انتخاب یکی از مراکز خرید برای توریستان و توریست ها امری سخت و سخت می باشد اگر شما نیز قصد سفر به این شهر بی نظیر را دارید می توانید با همراه ما در این مطلب اطلاعات مفیدی در خصوص مراکز خرید گران قیمت دبی به دست آورید و در این صورت خواهید توانست بهترین و لوکس ترین مرکز خرید را در اولویت خریدهای خود قرار دهید. از جمله مراکز خرید گران قیمت دبی می توان به مرکز خرید برجمان، ابن بطوطه، مرکز خرید مرکاتو، فستیوال سیتی مال، سیتی سنتر دیره و دبی مال اشاره کرد که در ادامه در خصوص هر یک از این مراکز خرید توضیحاتی خواهیم داد.

در صورتی که به سفر به کشورهای آسیایی علاقمند هستید ، تور گرجستان هم میتوانند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. این تور پر طرفدار ، از نظر مالی نیز بسیار به صرفه است.

برای مشاهده قیمت تور گرجستان نیز می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

مرکز خرید برجمان از مراکز خرید گران قیمت دبی

از جمله مراکز خرید گران قیمت دبی می توان در وهله اول به مرکز خرید برجمان اشاره کرد که این مرکز خرید از قدیمی ترین و مشهورترین مراکز خرید دبی بوده و شما می توانید بهترین و معروف ترین برندها را در این مرکز خرید مشاهده نمایید. این مرکز خرید حدود 320 فروشگاه را دارا بوده و تنها مکانی برای خرید محصولات نمی باشد و شما می توانید با حضور در این مرکز خرید از تفریحات بی نظیری نیز برخوردار شوید. حدود 40 رستوران با امکانات لوکس و انواع منوی غذایی بین المللی در این مرکز خرید واقع می باشند و از جمله دیگر تفریحات این مکان می توان به هایپر مارکت کافور و سینما چند بعدی واکس اشاره کرد.

برجمان در سال 1991 میلادی بنا و مورد بهره برداری واقع شده است با توجه به قدمتی که این مرکز خرید دارد به صورت چندین مرتبه مورد بازسازی واقع شده و از جمله بهترین مرکز خرید این شهر به شمار می آید. مساحت این مرکز خرید حدود 74000 متر مربع بوده و بهترین امکانات در اختیار مشتریان قرار داده می شود. توریستان و مسافران می توانند برای خرید سوغاتی هایشان از مراکز خرید گران قیمت دبی، برجمان را در اولویت انتخاب های خود قرار دهند.

ابن بطوطه از مراکز خرید گران قیمت دبی

مرکز خرید ابن بطوطه یکی دیگر از مراکز خرید گران قیمت دبی می باشد که با داشتن معماری و نمای داخلی بی نظیر از معروف ترین و پرطرفدار ترین مراکز خرید در شهر دبی محسوب می شود. این مجموعه در بزرگراه شیخ زاید واقع شده است و مسافران و توریستان می توانند به راحتی به این مکان دسترسی داشته باشند. این مرکز خرید با داشتن مساحتی حدود 1114836 متر مربع یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر دبی بوده و از سال 2005 به فعالیت و خدمت رسانی مشغول می باشد.

همانطور که گفته شد معماری و طراحی این مجموعه به گونه ای می باشد که نظر و توجه هر بیننده ای را مجذوب خود میسازد چرا که ساخت این ساختمان به گونه ای است که نشانگر فرهنگ 6 ملیت مختلف از جمله هندی، مصری، تونسی، اندلسی، چینی و ایرانی می باشد؛ و توریستان و مسافران با گشت و گذار در این مجموعه یه لحظه خود را در بازار ایران و لحظه ای دیگر خود را در بازار تونس مشاهده خواهند کرد.

[cn-suggest-posts sts=پارک آبی دریم لند دبی stl=https://deltaban.com/attraction/dreamland-amusement-park/ sbs=رزرو هتل اروپا sbl=https://deltaban.com/hotel-reservation/]

مرکز خرید مرکاتو

اگر در سفر به شهر دبی در پی مراکز خرید گران قیمت دبی می باشید می توانیم با معرفی مرکز خرید مرکاتو بهترین گزینه را پیش روی شما قرار دهیم. مرکز خرید مرکاتو با در اختیار داشتن بهترین امکانات و خدمات توانسته است نام خود را در لیست مراکز خرید گران قیمت دبی به ثبت رساند این مجموعه در منطقه جمیرا واقع شده است و با توجه به قدمت طولانی که دارد از محبوب ترین و مورد توجه ترین مراکز خرید در این شهر محسوب می شود.

این مرکز خرید با 90 فروشگاه شروع به فعالیت نمود که در حال حاضر 140 فروشگاه با انواع محصولات و کالاهای متنوع در این مجموعه دایر می باشد. از جمله کالایی هایی که به راحت می توانید در این مجموعه مشاهده کنید می توان به پوشاک، جواهر، وسایل ورزشی، لوازم الکترونیکی و شیرین و سوغاتی های منحصر به فرد دبی اشاره کرد.

فستیوال سیتی مال از مراکز خرید گران قیمت دبی

از دیگر مراکز خرید گران قیمت دبی می توان به فستیوال سیتی مال اشاره کرد که از مهم ترین بازارهای خرید شهر دبی می باشد در این مجموعه با نورپردازی های سه بعدی حال و هوای خاص و مجذوب کنندهی به این مرکز خرید بخشیده شده است که از علل اصلی معروفیت این مجموعه می باشد.

این مرکز خرید با داشتن امکاناتی نظیر سینما آی مکس، 56 رستوران و کافه، 500 فروشگاه، فود کورت و هایپر مارکت وسیع لوکس ترین خدمات را در اختیار توریستان و مسافران قرار می دهد. شما می توانید با انتخاب این مجموعه به عنوان مراکز خرید گران قیمت دبی از بهترین مزایا و ویژگی های آن بهره مند شوید.

[cn-suggest-posts sts=تورهای سافاری دبی stl=https://deltaban.com/attraction/safari-tours-dubai/ sbs=خرید آنلاین بلیط هواپیما sbl=https://deltaban.com/flights/]

دبی مال

دبی مال به عنوان مراکز خرید گران قیمت دبی در نزدیکی برج خلیفه واقع شده است و یکی از بهترین مرکز خرید جهان به شمار می رود.در این مجموعه حدود 1200 فروشگاه وجود دارد و می توان گفت دبی مال از گرانترین مراکز خرید در شهر دبی می باشد اما با این حال در سفر به این شهر نمی توان فرصت بازدید از این مجموعه را از دست داد. این مرکز خرید در سال 2012 رکورد بازدید و خرید از مراکز خرید جهان را توانست در دست بگیرد.

سیتی سنتر دیره

در آخر از مراکز خرید گران قیمت دبی می خواهیم به مرکز خرید سیتی سنتر دیره اشاره کنیم. این مرکز خرید در سال 1995 میلادی بنا و تاسیس شده است و از آن روز تا الان به عنوان بهترین و محبوب ترین مراکز خرید دبی به شمار می آید. در این مرکز خرید می توانید انواع مختلف محصولات مدنظر خود را پیدا کنید و تنها با گشت و گذار در این مجموعه و تماشای کالاهای فروشگاه های متعدد در این مرکز خرید نهایت لذت را ببرید.

مرکز خرید سیتی سنتر دیره حدود 370 فروشگاه متنوع را دارا بوده و بیشتر فروشگاه های این مرکز لوکس ترین و معروف ترین برندها را به فروش می رسانند از این علاقه مندان و خواهان خرید محصولات برن می توانند با حضور در این مرکز خرید محصولات مد نظر و مورد علاقه خود را خریداری کنند. بدون شک با مراجعه به این مرکز خرید و گشت و گذار در میان فروشگاه های آن بی هیچ وجه گذر زمان را احساس نخواهید کرد.

مرکز خرید سیتی سنتر دیره از بهترین و بی نظیر ترین امکانات برخوردار می باشد که از جمله این خدمات می توان به فود کورت،سالنبولینگ،هایپر مارکت، شهربازی سیاره جادو، سینما و هتل پنج ستاره اشاره کرد.چنانچه به فکر سفری لوکس در تور دبی هستید میتوانید به این مراکز خرید گران قیمت مراجعه کنید.

سفر به این مکان میتواند بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید پرواز چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2010

به "معرفی مراکز خرید گران قیمت دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مراکز خرید گران قیمت دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید