اسدآباد به هیچ وجه مسافر نمی پذیرد

به گزارش آناسی، خبرنگاران/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: امکان هیچ گونه مسافرپذیری در اسدآباد وجود نداشته و ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد می گردد.

اسدآباد به هیچ وجه مسافر نمی پذیرد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

سعید کتابی دوشنبه 25 اسفندماه در ستاد مدیریت و پیشگیری از کروناویروس شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد در شرایط آبی با شرایطی کاملاً شکننده قرار گرفته است و در این شرایط طرح هوشمند در رنگ بندی آبی برای شهرستان همچنان در حال اعمال بوده و تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان ضرورت دارد.

وی با اشاره به قرار دریافت در آستانه انتها سال و حضور مردم در آرامستان ها در پنجشنبه آخر سال اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا و ممنوعیت تجمعات در پنجشنبه و آدینه آخر سال آرامستان شهر اسدآباد مسدود بوده و دارای محدودیت است.

فرماندار شهرستان اسدآباد همچنین گفت: چاپ هر گونه اعلامیه نوعید و اشاره به زمان و مکان در اعلامیه ممنوعیت دارد و به طور قطع با چاپخانه داران شهرستان در این رابطه برخورد می گردد.

وی با تأکید بر کنترل و نظارت ستاد صیانت حقوق شهروندی از شرایط سالم بودن دستگاه های خودپرداز(ATM) سطح شهر یادآور شد: هر تاکسی تنها اجازه سوار کردن دو مسافر در عقب خودرو را دارد و با موارد تخطی از این مصوبه در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

کتابی با اشاره به عرضه مرغ در شهرستان نیز بیان نمود: در راستای عرضه مرغ ضروری است نقاط توزیع و عرضه کننده مرغ در شهرستان افزایش یافته و در نقاط شلوغ شهر نباشد چراکه این امر موجبات سوق دادن مردم به سمت تجمع را ایجاد خواهد نمود.

وی در ادامه با بیان اینکه در شرایط شرایط آبی شهرستان محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 به بعد وجود دارد، اضافه کرد: اصناف شهرستان نیز باید فعالیت خود را به ویژه در فروشگاه های عظیم براساس آن هماهنگ کند.

ممنوعیت ورود خودروها با پلاک مرتبط به شهرهای قرمز و نارنجی به شهر اسدآباد و نیز ممنوعیت خروج خودروها با پلاک های بومی به شهرهای با شرایط قرمز و نارنجی، تعطیلی گیم نت ها، تداوم یاری های مؤمنانه و ورود جدی شهرداری در بحث سدمعبر بازار شب عید از دیگر مواردی بود که فرماندار به آن اشاره نمود و گفت: انتظار است پلیس راهور در رابطه با ورود خودروهای با پلاک شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی به شهرستان اعمال قانون را با شدت و حدت دوچندان انجام داده و حتی اگر احتیاج بود به پارکینگ راهنمایی شوند.

کتابی در انتها در رابطه با صدور برگ تردد خودرو نیز اظهار کرد: فرمانداری شهرستان اسدآباد فقط می تواند برای خودروهایی که متعلق به شهرستان است برگه تردد صادر کند و صدور برگ تردد تنها برای خودروهای با پلاک اسدآباد مقدور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1673

به "اسدآباد به هیچ وجه مسافر نمی پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسدآباد به هیچ وجه مسافر نمی پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید