انتقاد فکری از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ

به گزارش آناسی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به فضایی که در سازمان لیگ و فدراسیون هست، متاسفانه نتوانستیم مجوز بازی بعضی از نفراتی را که جذب کردیم، بگیریم.

انتقاد فکری از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ

به گزارش خبرآنلاین؛ محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو، گفت: سه امتیاز بازی فردا برای ما خیلی مهم است. با احترام به حریف که در چند بازی اخیر عملکرد خوبی انجام داده اند و می دانم که بازی سختی با شهرخودرو داریم اما باید کوشش کنیم تا سه امتیاز را بگیریم. با این برد شرایط روحی بازیکنان تغییر می نماید.

او گفت : برد برای ما خیلی مهم است اما هم باید آرامش داشته باشیم و هم کوشش کنیم تا با برد در این ملاقات به خودمان شکل دهیم تا در بازی های آینده راحت تر بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به فضایی که در سازمان لیگ و فدراسیون است، متاسفانه نتوانستیم مجوز بازی بعضی از نفراتی که جذب کردیم را بگیریم. الان فقط از سه بازیکن می توانیم استفاده کنیم در حالی که خیلی از بدهی ها پرداخت شده است اما سازمان لیگ و فدراسیون به تسویه حساب با بعضی نفرات اصرار دارند اما وقتی خود ما طلب داشتیم، اتفاقی نمی افتاد و نمی دانم داستان چیست. ما وقتی طلب داشتیم چند سال بعد 30 تا 40 درصد طلب هایمان را می بخشیدیم تا مابقی پول را بگیریم اما داستان برای تعدادی فرق دارد. به هر حال امیدوارم هفته آینده مجوز مابقی نفرات را بگیریم و در اختیارمان باشند. اسدی، جبوری و مشایخ را در بازی با شهر خودرو داریم.

او گفت: 10 درصد از طلب بازیکنان پرداخت شد که از مدیریت باشگاه تشکر می کنم اما واقعا مسائل زیادی در بحث پشتیبانی اقتصادی داریم و جا دارد همه یاری نمایند تا بتوانیم با اتحاد و یکدستی تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از ساعت 15 فردا در خانه پذیرای تیم شهرخودرو است.

منبع: فرارو
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2158

به "انتقاد فکری از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد فکری از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید