اگر حال گردشگری کشور خوب گردد حال دیگر بخشها نیز خوب می گردد

به گزارش آناسی، ایسنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، اگر حال گردشگری کشور خوب گردد حال دیگر بخشها نیز خوب می گردد.

اگر حال گردشگری کشور خوب گردد حال دیگر بخشها نیز خوب می گردد

عزت الله ضرغامی در حاشیه سفر به استان گیلان با اشاره به ظرفیت های بالای گردشگری در کشور و استان گیلان اظهار کرد: اگر گردشگری در کشور ما براساس مزیت های نسبی پا بگیرد، می تواند جایگزین بسیاری از منابع درآمدی باشد.

وی در ادامه بخش عمده موانع گردشگری کشور را تاریخی دانست و اضافه نمود: متاسفانه در بسیاری از بخشهای گردشگری بویژه زیرساختها دچار عقب ماندگی هستیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه دولت سیزدهم در پی تقویت زیرساختهای گردشگری است، توضیح داد: برنامه ریزی های لازم برای برطرف موانع گردشگری انجام گرفته و قطعا اگر حال گردشگری کشور خوب گردد حال دیگر بخشها نیز خوب می گردد.

ضرغامی یکی از بخشهای مهم گردشگری را گردشگری سلامت دانست و اعلام کرد: در کشور ما زمینه های خوبی برای گردشگری سلامت وجود دارد.

وی با بیان اینکه استان گیلان به دلایل مختلف از جمله آب و هوا می تواند مکمل حوزه های درمان و سلامت باشد، گفت: ظرفیت های گردشگری گیلان بویژه در بخش جنگل و دریا و کوه می تواند گردشگری سلامت را تقویت کند.

منبع: همگردی
انتشار: 26 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آبان 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2276

به "اگر حال گردشگری کشور خوب گردد حال دیگر بخشها نیز خوب می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اگر حال گردشگری کشور خوب گردد حال دیگر بخشها نیز خوب می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر حال گردشگری کشور خوب گردد حال دیگر بخشها نیز خوب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید