تور روسیه: ایستگاه های متروی سن پترزبورگ

به گزارش آناسی، مترویی به بزرگی یک شهر در سن پترزبورگ

متروی شهر سن پترزبورگ روسیه در تاریخ 15 نوامبر 1955 راه اندازی شده است. معماری خاص و مجذوب کننده مربوط به دوران اتحاد جماهیر شوروی، این مترو را به یکی از مجذوب کننده ترین متروهای جهان بدل نموده است. با توجه به شرایط خاص زمین سن پترزبورگ، این مترو جزء عمیق ترین سامانه های حمل و نقل ریلی زیرزمینی در جهان محسوب می گردد. این مترو از لحاظ حمل مسافر با داشتن رکورد جا به جایی به تعداد 2 میلیون مسافر در روز، رده شانزدهم حمل و نقل مسافر در میان متروهای جهان را دارد. متروی شهر سن پترزبورگ در 5 خط فعالیت داشته و در مجموع دارای 67 ایستگاه می باشد. طول خط های متروی سن پترزبورگ به توضیح ذیل است:

تور روسیه: ایستگاه های متروی سن پترزبورگ

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

خط1: 29 کیلومتر ـ خط2: 30 کیلومتر ـ خط3: 24 کیلومتر ـ خط4: 11 کیلومتر ـ خط5: 20 کیلومتر

دیدنی های سنت پرزبورگ تنها به زیر زمین ختم نمی گردد. شما می توانید با سفر به گوشه گوشه این شهر از کاخ ها و بناهای باشکوه این شهر لذت ببرید. جالب است بدانید این شهر بر روی 44 جزیره بنا شده است که به وسیله پل هایی به هم متصل گشته اند. پس همین الان برنامه سفرتان را بچینید تا لحظاتی بیاد ماندنی را در کنار رود نوا سپری کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2083

به "تور روسیه: ایستگاه های متروی سن پترزبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: ایستگاه های متروی سن پترزبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید