بدون مرگ و میر ، شرایط کرونا در کاشان قرمز شد

به گزارش آناسی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان گفت: در حال حاضر کاشان از لحاظ شیوع ویروس کرونا در شرایط قرمز قرار گرفته اما خوشبختانه در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار حاد تنفسی در این منطقه فوت نشده است.

بدون مرگ و میر ، شرایط کرونا در کاشان قرمز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، مسعود دهقانی بیان نمود: از مردم می خواهیم که در رعایت مسائل بهداشتی فردی و عمومی و فاصله گذاری اجتماعی نهایت حساسیت را به خرج دهند.

وی با اشاره به این که ماسک زدن یکی از مهم ترین راه های پیشگیری از ابتلای افراد به کروناست، اضافه نمود: در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در مرداد از نظر شیوع ویروس کرونا ماه سخت و دشواری در پیش خواهیم داشت.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان شرح داد: تا زمان کشف داروی قطعی یا واکسن برای کرونا باید با شرایط جدید زندگی در کنار این ویروس خود را وفق دهیم.

وی با اشاره به این که کاشان اولین پیک سنگین از نظر شیوع و ابتلا به کرونا را اسفند و فروردین رد کرده است، بیان نمود: آمار متوفیان کرونا در کاشان نسبت به ماه های ابتدایی شیوع در شرایط بهتری است.

دهقانی گفت: در 24 ساعت گذشته 12 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده است. در حال حاضر 62 بیمار حاد تنفسی در این بیمارستان بستری هستند.

وی ادامه داد: آزمایش 23 بیمار نیز در طول 24 ساعت گذشته در کاشان کرونا مثبت بوده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان با بیان این که تا به امروز آزمایش هزار و 701 نفر در کاشان مثبت بوده است، اضافه نمود: در مجموع تا به امروز 3 هزار و 24 بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل ترخیص شده اند.

کاشان یکی از شهرهای تاریخی اصفهان است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1219

به "بدون مرگ و میر ، شرایط کرونا در کاشان قرمز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون مرگ و میر ، شرایط کرونا در کاشان قرمز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید