برای حضور در لیگ ملت های والیبال؛ مجوز سفر تمام ملی پوش ها صادر شد

به گزارش آناسی، تهران (پانا) - با منفی شدن تست کرونای تمام اردونشینان تیم ملی والیبال مردان ایران، این تیم فرداشب با ترکیب کامل 25 نفره خود به ریمینی ایتالیا (محل برگزاری لیگ ملت ها) اعزام خواهد شد.

برای حضور در لیگ ملت های والیبال؛ مجوز سفر تمام ملی پوش ها صادر شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس مقررات لیگ ملت ها تیم های حاضر در این پیکارها باید هنگام ورود به ایتالیا تست منفی کرونای اعضای خود طی 48 ساعت پیش از ورودشان به ایتالیا را همراه داشته باشند که نتیجه تست های امروز تیم ملی ایران، نشان دهنده اعزام کاروان ایران به این رقابت ها با ترکیب کامل (25 نفره) است.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی با تقدیر ویژه از عملکرد دکتر سیامک افروزی پزشک و تراپیست تیم ملی که مامور بهداشت ایران در جریان مسابقات لیگ ملت ها نیز نام گرفته، به روابط عمومی فدراسیون والیبال گفت: دقت و جدیت دکتر افروزی در رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا طی اردوهای مختلف تیم ملی، مهم ترین عاملی است که سبب شده تیم ایران در سلامت و ترکیب کامل به ریمینی اعزام شود. سلامت و کامل بودن تیم اعزامی، کارنامه مثبتی است که دکتر افروزی از خود به جا گذاشته است.

دکتر افروزی را علاوه بر امور تخصصی که در تیم ملی به عهده دارد، به عنوان مامور بهداشت هم به فدراسیون جهانی معرفی کرده ایم تا در جریان لیگ ملت ها بتواند به کنندگی از تیم ایران درخصوص آنچه به شیوه نامه های ویروس کرونا در طول مسابقات اختصاص دارد، با کادر برگزاری رقابت ها همکاری کند.

مامور بهداشت عنوان تازه ای است که فدراسیون جهانی الزام کرده همه تیم ها باید یکی از اعضای کادر همراه خود را با این عنوان به کمیته برگزاری معرفی کنند تا در زمینه دریافت آخرین دستورالعمل های مربوط به کرونا و تهیه و ارائه گزارش های مورد نیاز کمیته برگزاری از تیم با کمیته برگزاری همکاری کند.

سعید معروف، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، امیر غفور، میلاد عبادی پور، محمدطاهر وادی، مسعود غلامی، رضا عابدینی، علی شفیعی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی، بردیا سعادت، امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور و آرمان صالحی 17 بازیکن اعزامی ایران به لیگ ملت ها و ولادیمیر آلکنو (سرمربی)، توماسو توتولو (دستیار اول)، محمدرضا تندروان (دستیار دوم)، دکتر سیامک افروزی (پزشک، تراپیست و مامور بهداشت)، مهدی خباز (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور) و مانلی کسرایی (مترجم) اعضای کادر فنی تیم ملی در این پیکارها خواهند بود. سرپرستی تیم ملی نیز بر عهده امیر خوش خبر است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1764

به "برای حضور در لیگ ملت های والیبال؛ مجوز سفر تمام ملی پوش ها صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای حضور در لیگ ملت های والیبال؛ مجوز سفر تمام ملی پوش ها صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید