بهترین آرایش برای پوست سبزه و تیره

به گزارش آناسی، بهترین آرایش برای پوست های سبزه و تیره چه نوع آرایشی است؟ برای دانستن بهترین آرایش برای پوست سبزه و پوست تیره با ما همراه باشید.

بهترین آرایش برای پوست سبزه و تیره

معمولا زنانی که پوست سبزه و یا سیاه دارند با پیدا کردن کرم هایمناسب با طیف رنگی پوست خود مشکل دارند. اما امروزه در بازار انواع رنگ های آرایشیموجود است که باید در میان آن ها رنگ منحصر به فرد خود را بیابید. همیشه به دنبالبهترین ها برای خود باشید.

برای آنکه آرایش بر روی پوست تیره خوب به نظر برسد و بهترین آرایش را داشته باشید؛ باید اول بدانید کهپوست در چه دسته بندی رنگی قرار می گیرد و چه رنگ هایی برای استفاده در آرایشمناسب این پوست می باشند. پوست هاى تیره معمولا جذابیت و زیبایی منحصر به فرد خودشان را دارند وبا یک آرایش مناسب می توانید این جذابیت را بیش از پیش به دیگران نشان بدهید. اگر آرایشبر روى پوست تیره به صورت غلیظ تر انجام گیرد بهتر است؛ چرا که با این روش اجزاىصورت نمایان تر مى شوند .

دسته بندی رنگ های پوست تیره

بهترین راه برای معین رنگ پوست این است که ببینید رنگ پوست در کدامیک از این سه دسته قرار می گیرد.

خیلی تیره (سیاه)

تیره ترین پوست است. رنگ های مناسب برای آرایش این پوست رنگ های قرمز،بنفش و خاکستری هستند.

متوسط (سبزه)

رده متوسط از تیرگی پوست. رنگ مناسب برای آرایش این پوست قرمز و آبی است.

سبک (گندمی تیره)

رنگ پوست نه چندان تیره و نه جندان روشن. رنگ های زرد و زیتونی بهترینانتخاب ها برای آرایش این پوست هستند.

زنانی که پوست تیره دارند این رنگ های آرایشی برایشان فوق العاده جذاب خواهد بود:

  • هلویی
  • طلایی
  • برنز
  • نارنجی، قرمز
  • قهوه ای

اگر بیشتر به دنبال رنگ های سرد هستید از این رنگ ها استفاده کنید:

  • آبی
  • بنفش
  • نقره ای
  • صورتی
  • قرمز، آبی

نکات آرایشی برای پوست تیره

صورت: از روشن کردن بیش از حد پوست اجتناب کنید. اگر پوست سبزه یاسیاه را بیش از حد روشن کنید این گونه به نظر می رسد که به صورت گچ مالیده اید ورنگ سفید کاملا متضاد با رنگ پوست است. رنگ های با پایه زرد بهترین انتخاب برای پوست هایتیره است. رنگ زرد لکه ها و نقاط تیرهپوست را کاملا پوشش می دهد. اگر در پیدا کردن کرم پودر با رنگ مناسب برای پوست خودمشکل دارید، سعی کنید با مخلوط کردن دو رنگ (یک رنگ تیره تر از رنگ طبیعی پوست و دیگریکمی لایت تر)رنگمناسب را ایجاد کنید. هنگام جستجو برای رنگ های طیف برنزه، به این نکته توجه کنیدکه رنگ های قهوه ای و مسی مکمل تن پوست سبزه هستند.

لب: استفاده از رنگ های صورتی براق و قرمز تیره لب های فرد با پوستسبزه و یا سیاه را جذاب می کند. اگر می خواهیدآرایشی طبیعی تر داشته باشید تنهااستفاده از برق لب و یا یک رژ لب با سایه ای همرنگ لب کافیست. اگر پوست شما بسیارتیره است از زدن رژ لب های خیلی تیره خودداری کنید تا لب هایتان جذاب تر به نظربرسند.

چشم: استفاده از سایه های براق و متالیک می تواند چشم های فردی کهپوست سبزه یا سیاه دارد را شگفت انگیز کند. مخلوط کردن دو رنگ مکمل از سایه چشم مانندطلایی و بنفش می تواند برای آرایش این افراد جذاب و زیبا باشد. برای چشم ها می توانیداز خط چشم قهوه ای رنگ و یا سیاه استفاده کنید. برای ریمل می توانید از رنگ سفید آننیز برای آرایش استفاده کنید. ریمل و مژه مصنوعی همیشه چشم ها را جادویی و زیبا نشانمی دهند.

گونه:اگر از جهت تیرگی پوستمتوسطی دارید، بهتر است از رژ گونه با رنگ های سرخ، صورتى و یارزی استفاده کنید. ولی اگر پوست شما کاملا تیره است رنگ های ارغوانى و برنز برایشما مناسب تر هستند. از رنگ های قهوه ای و تیره برای رژ گونه اجتناب کنید . رنگ های قرمز و صورتی، طیف رنگی گسترده ای دارندو همیشه بهترین و زیباترین انتخاب ها را می توانید از آن ها داشته باشید.

کسانی که به دنبال بهترین آرایش برای پوست های تیره هستند، بدانند کهمحصولات آرایشی و بهداشتی IMAN، Queen، M.A.C، Revlon، BlackOpal، Max Factor و Maybelline بهترینگزینه ها برای انتخاب هستند.

ترجمه: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 993

به "بهترین آرایش برای پوست سبزه و تیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین آرایش برای پوست سبزه و تیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید