معرفی هتل گرند میلینیوم در مالزی

به گزارش آناسی، هتل گرند میلینیوم در مالزی

سفر به مالزی به همراه تور کوالالامپور یکی از هیجان انگیزترین تجربه هایی است که می توانید داشته باشید. طبیعت و آب و هوای بهشتی مالزی به همراه جاذبه های چشم نواز، فرصت های گشت و گذار بینظیری را نصیبتان می نماید. پایتخت مالزی، کوالالامپور هتل های متنوع و خوبی دارد که با توجه به هدف سفر و موقعیت اقتصادی خود می توانید یکی از آن ها را برای اقامت انتخالب کنیم. تا به حال هتل های زیادی از کوالالامپور را معرفی کردیم و امروز هم به سراغ هتل دیگری به اسم گرند میلانیوم می رویم تا از موفعیت و امکانات این هتل برایتان صحبت کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

معرفی هتل گرند میلینیوم در مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

هتل پنج ستاره گرند میلانیوم (Grand Millanium) در منطقه بوکیت بینتانگ واقع شده است، اینجا یک منطقه تجاری و تفریحی است که مراکز خرید زیادی دارد. هتل در روبروی Farenheit و در کنار مرکز خرید پاویلیون واقع شده است و برای کسانی که می خواهند مرکز خرید گردی نمایند انتخاب خیلی خوبی است.

هتل گرند میلینیوم 468 اتاق و سوییت مناسب دارد. همه اتاق های به زیبایی دکور شده و ظاهری مدرن دارند. در همه این اتاق ها امکاناتی مثل چای|قهوه ساز، تخت های لوکس، حمام مناسب و … در اختیارتان است. همه پنجر ها قدی اند و می توانید در هر جایی از خانه چشم انداز زیبایی از اطراف داشته باشید.

در همه قسمت های هتل به وای فای رایگان دسترسی دارید و می توانید هر وقت که خواستید آنلاین شوید بدون اینکه مجبور باشید پولی خرج کنید،البته در برخی از زمان های روز سرعت اینترنت بیشتر از وقت های دیگر است. در استخر بزرگ محوطه باز هتل می توانید شنایی لذت بخش در آب های تمیز داشته باشید. در گوشه ای از هتل باشگاه با امکانات مناسب واقع شده است که در آنجا با امکانات متنوعی که هست می توانید انواع تمرینات ورزشی را انجام دهید.

هتل 4 رستوران مختلف دارد که از شما با غذاهای متنوع پذیرایی می نمایند. در کافه میل (mill Cafe) می توانید غذاهای مدیترانه ای و آسیایی بخورید در حالی که رستوران (Lie Ching Yuen) غذاهای چینی مثل دیم سام دارد. اگر دوست دارید حالا که تا کوالالامپور آمده اید طعم غذاهای بین المللی ژاپنی را هم بچشید مستقیم به سمت رستوران هایانا بروید. در بیسترو 160 هم غذاهای دیگری برایتان فراهم است که غذاهایی با طعم های مختلف دارد.

هتل در 50 کیلومتری فرودگاه بین المللی کوالالامپور واقع شده است و فاصله اش تا برج های دوقلوی پنروناس 1 کیلومتر است.

امکانات هتل گرند میلینیوم

فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، باشگاه، ماساژ، کرایه اتومبیل، خدمات 24 ساعته، آسانسور، پارکینگ عمومی رایگان و … .

منبع: الی گشت
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 346

به "معرفی هتل گرند میلینیوم در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل گرند میلینیوم در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید