بهترین تفریحات کشور ایتالیا

به گزارش آناسی، گشت در ونیز با قایق های گاندولا، اسکی در دولومیتس و گشت در حومه تپه‌ای توسکان با دوچرخه و یا ماشین برخی از بهترین تفریحات کشورهای ایتالیا برای تجربه هستند.

بهترین تفریحات کشور ایتالیا

گشت در ونیز با قایق های گاندولا

این اولین کاری است که همه در ونیز انجام می دهند، اما هیچ چیز جای قایق سواری با گاندولا در کانال های ونیز را نمی گیرد. پیدا کردن گاندولا ران ها کار سختی نیست. آنها را می توانید در کانال بزرگ نزدیک Doge’s Palace و پل ریالتو پیدا کنید. همه آنها پیراهن راه راه و کلاه حصیری می پوشند و می توانید موقع گشت زدن آنها را بر روی پل ها و درکانال ها ببینید. قیمت ها مشخص است و مطمعن باشید که نرخ استاندارد را دارید پرداخت می کنید و در آخر اگر دلتان خواست می توانید انعام هم به آنها بدهید و قبل از سوار شدن درباره طول مسیر و مدت زمان قایق سواری توافق کنید.

اسکی در دولومیتس (Dolomites)

چه هوا آفتابی باشد و در پیست مبتدی های Cortina d’Ampezzo, Arabba/Marmolada یا Alta Badia   باشید یا در تور یک روزه اسکی 22 مایلی شرکت کنید، تجربه بودن در دولومیتس برای علاقه مندان به اسکی جالب و جذاب خواهد بود. در این کوه ها که در مرز ایتالیا و اتریش قرار دارند، 20 ریزورت اسکی مختلف وجود دارد که بیش از 12 تای انها در ارتفاع بیش از 3048 متری قرار دارند و در مجموع یک مسیراسکی 1200 کیلومتری را تشکیل می دهند. بسیاری از مناطق از طریق مسیرهای پیاده روی و بالابرها به هم متصل اند و با استفاده از کارت عبور سوپر اسکی دولومیتی (Pass (Dolomiti Superski به 12 مسیر و بالابر دسترسی دارید. بزرگ ترین شهر اقامتی Cortina dAmpezzo است که محل برگزاری المپیک زمستانی 1956 بوده است که امکان دسترسی به پنج قله آن از طریق 36 بالابر فراهم شده است. کورتینا دارای مسیرهای بلندی است که از نوک قله تا زیر شهر ادامه دارند.  این مکان همچنین به خاطر یکی از بزرگ ترین پیست های اسکی در سرزمین ایتالیا مشهور و معروف می‌باشد.

گشت در حومه تپه ای توسکان با دوچرخه یا ماشین

حومه تپه ای شهر توسکانی یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن اوغات فراغت است. در میانه راه رفتن به شهرهای قرون وسطایی بزرگتر که بر بالای تپه قرار دارند، می توانید از خانه ها و سکونت گاههای بین راه نیز دیدن کنید. در تورهایی که با ماشین اجرا می شوند شهرهای بیشتری را می بینید و در تورهای دوچرخه سواری به طبیعت نزدیک ترید و زمان کافی برای دقت کردن به جزییات را دارید. مسیرهای کم تردد و جدیدی موسوم به جاده های سفید Strade Bianche نیز وجود دارند، که از میان باغ ها و مزارع موجود در تپه های جنوبی و شرقی San Gimignano می گذرد و برای دوچرخه سواری عالی هستند. برای تجربه یک سفر هیجان‌انگیز و پر جاذبه با تور اروپا همراه شوید.

انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 641

به "بهترین تفریحات کشور ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تفریحات کشور ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید