بومی سازی دانش مواد و مصالح نوین

به گزارش آناسی، پژوهشکده مواد نوین سرامیکی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد و مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری شهرداری یزد و دفتر استانی کمیسیون ملی یونسکو در یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

بومی سازی دانش مواد و مصالح نوین

از انجمن های سایه دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی، پژوهشکده مواد نوین سرامیکی سازمان و مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری شهرداری یزد در راستای تقویت هر چه بیشتر تعاملات علمی و تحقیقاتی و اجرایی و به منظور توسعه همکاری ها و بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های موجود و گسترش فعالیت های علمی، فناوری و اجرائی، تفاهم نامه همکاری مبادله کردند.

این تفاهم نامه که در 10 ماده، یک تبصره و در دو نسخه برای اجرا در مدت پنج سال تنظیم شده است، در نشستی به امضای سیدحسین میرحسینی رئیس پژوهشکده مواد نوین سرامیکی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و جعفر امین مقدم مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری شهرداری یزد و دبیر استانی کمیسیون ملی یونسکو در ایران رسید.

ایجاد کرسی یونسکو در زمینه مواد نوین و مصالح نوین

هدف از انعقاد این تفاهم نامه، اجرای طرح های تحقیقاتی و توسعه فناوری های نوین حوزه شهری در راستای بومی کردن دانش فنی مصالح نوین و ایجاد کرسی یونسکو در زمینه مواد نوین و مصالح نوین اعلام شده است.

براساس ماده شش این تفاهم نامه که برای اجرا به مدت پنج سال تنظیم شده، در صورت توافق طرفین و ضرورت ادامه فعالیت، تفاهم نامه قابل تمدید خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 694

به "بومی سازی دانش مواد و مصالح نوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بومی سازی دانش مواد و مصالح نوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید