بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان

به گزارش آناسی، بیست و سومین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان اصفهان به عنوان یکی از مهم ترین کانون های تمرکز فعالان در حوزه ساختمان سال جاری در حالی برگزار خواهد شد، که کشور با شیوع ویروس کرونا و تحریم های مالی رو به رو است. شیوع بیماری کرونا و اهمیت رعایت موارد بازدارنده از یک سو و فشارهای آمریکا بر فعالیت های مالی کشور و افزایش تحریم ها از سوی دیگر بیش تر از هر زمان دیگری توجه به تولیدات داخلی و توان متخصصان را در راس امور قرار داده است.

بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

این نمایشگاه از تاریخ 31 شهریور الی 4 مهر از ساعت 10 الی 18 برگزار خواهد شد. از تفاوت های این دوره با دیگر دوره ها می توان به برگزاری آن در سایت جدید نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان اشاره نمود. هم چنین با توجه به رکود کسب و کارها به دلیل شیوع ویروس کرونا این نمایشگاه سعی بر آن دارد نقش مهمی به عنوان یک شتاب دهنده در کسب و کارهای تجاری ایفا نماید.

در این دوره از نمایشگاه های صنعت ساختمان سعی بر آن شده است تا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، محیطی مطلوب بین شرکت ها و بازدید کننده ها برای ایجاد روابط طولانی، بازاریابی محصول و ارائه خدمات به مخاطبان فراهم گردد. مجموعه ما همانند سال های گذشته افتخار همکاری با این نمایشگاه را دارد.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1109

به "بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید