تارتار: در نیمه اول غافلگیر شدیم و برای نیمه دوم بازیکنان را توجیه کردیم، در تیم ما اسم ها بازی نمی نمایند

به گزارش آناسی، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان با ابراز خرسندی از فزونی تیمش مقابل نساجی مازندران گفت که در پیکان نام ها بازی نمی نمایند.

تارتار: در نیمه اول غافلگیر شدیم و برای نیمه دوم بازیکنان را توجیه کردیم، در تیم ما اسم ها بازی نمی نمایند

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره ملاقات تیمش مقابل نساجی گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت که در نیمه اول واقعاً غافلگیر شدیم. تیم حریف تاکتیک خوبی را اتخاذ نموده بود تا از فضای پشت مدافعان ما استفاده کند. ما برای اینکه برنده بازی باشیم، جلو بازی می کردیم که در نیمه نخست یک گل خوردیم و چند گل دیگر باید می خوردیم. خیلی متزلزل بودیم و برای نیمه دوم بچه ها را توجیه کردیم.

وی اضافه کرد: موقعیت خاصی به تیم حریف در نیمه دوم ندادیم و کاملاً روی بازی مسلط بودیم. دو گل زدیم و موقعیت های دیگری هم داشتیم. کاملاً بازی در اختیارمان بود و باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم و از تک تک آنها سپاسگزارم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه تعویض های خوب او باعث پیروزی تیمش رفت و در دقایق مهمی به گل رسید، گفت: یک مربی در نیمه دوم امیدش به تعویضی هایش است. این کار خوب من نبود، کار خوب بچه هایی است که به زمین می فرایند و بازیکنان باتجربه ای هستند. در تیم ما رقابت است و بچه ها را این را می دانند اسم ها بازی نمی نمایند و تمرین و مسابقات معین می نماید چه کسی بازی می نماید. من به عنوان مربی فقط عدالت را اجرا می کنم و واقعاً در این دو بازی تعویضی ها خیلی خوب کار کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

تارتار خاطر نشان کرد: هر جا بودم گفته ام پاداش بازیکنان تعویضی به اندازه بازیکنانی است که از ابتدا بازی می نمایند. به هیچ عنوان از اسم بازیکنان ذخیره استفاده نمی کنم و هیچ وقت در تیم مان ذخیره و فیکس نگفتم و حتی آنهایی که کمتر بازی می نمایند، به اندازه بازیکنانی که از ابتدا بازی می کردند، پاداش می گیرند. باید از هیئت مدیره باشگاه و آقای مقیمی مدیرعامل کارخانه تشکر کنم. آنها به قول خود عمل کردند و قبل از بازی، بازیکنان شارژ شدند و این مسئله خیلی روی تیم ما تأثیر داشت. امیدواریم همین فرایند را در آینده هم ادامه بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1539

به "تارتار: در نیمه اول غافلگیر شدیم و برای نیمه دوم بازیکنان را توجیه کردیم، در تیم ما اسم ها بازی نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: در نیمه اول غافلگیر شدیم و برای نیمه دوم بازیکنان را توجیه کردیم، در تیم ما اسم ها بازی نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید