تحویل تجهیزات بهداشتی و حفاظتی به انگلیس به تأخیر افتاد

به گزارش آناسی، یک مقام رسمی دولت انگلیس از به تعویق افتادن تحویل محموله تجهیزات بهداشتی و حفاظتی از ترکیه خبر داده است.

تحویل تجهیزات بهداشتی و حفاظتی به انگلیس به تأخیر افتاد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، در حالی که پزشکان و پرستاران و سایر پرسنل بهداشت و درمان انگلیس که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند، به شدت از کمبود تجهیزات حفاظتی شکایت و اعتراض دارند، یک مقام رسمی دولت انگلیس گفته است که تحویل محموله تجهیزات پزشکی و بهداشتی از ترکیه که قرار بود یکشنبه انجام گردد، به تعویق افتاده است.

بر اساس این گزارش، وزرای دولت انگلیس روز شنبه از تحویل محموله 84تنی تجهیزات پزشکی و حفاظتی از ترکیه خبر داده بودند که شامل 400 هزار روپوش ویژه پرستاری و بهداشتی بود.

ولی سخنگوی وزارت خارجه انگلیس از به تأخیر افتادن تحویل این محموله به خاطر کارهای اداری و کاغذبازی خبر داده است.

وی در این باره گفت: فرایند تحویل این محموله هنوز کامل نشده است. تمام کوشش خودمان را می کنیم تا این محموله را هرچه سریعتر دریافت کنیم.

این در شرایطی است که نقدها گسترده ای درباره کمبود تجهیزات پزشکی و پرستاری در بیمارستان های این کشور مطرح شده است.

بریتانیا در اوج بحران سلامت به سر می برد به طوری که بیش از 15 هزار نفر تا به امروز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. بریتانیا پنجمین آمار بالای فوتی ها بر اثر ویروس کرونا را در دنیا دارد.

آمارهای منتشرشده روز شنبه نشان می دهد بیش از 15464 نفر در بیمارستان های بریتانیا به خاطر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

دولت انگلیس روز آدینه با صدور دستورالعمل های جدید به بیمارستان ها توصیه نموده است از بعضی تجهیزات و لوازم پزشکی و حفاظتی مورد احتیاج برای مقابله با ویروس کرونا مجدداً استفاده نمایند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1058

به "تحویل تجهیزات بهداشتی و حفاظتی به انگلیس به تأخیر افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل تجهیزات بهداشتی و حفاظتی به انگلیس به تأخیر افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید