تسلای کالسکه به بازار آمد!

به گزارش آناسی، یک شرکت نوپا کانادایی نوع جدیدی از کالسکه را توسعه داده است که ممکن است کار را برای والدین (یا پدربزرگ ها و مادربزرگ ها) بسیار آسان کند.

تسلای کالسکه به بازار آمد!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، این کالسکه قادر است خودش رانندگی کند! به گزارش نیویورک پست، یک مادر به آن لقب تسلای کالسکه داده است و برچسب قیمت با نام مطابقت دارد. والدین باید 3300 دلار بپردازند تا بچه ها خود را به اطراف نکشند.

والدین وظایف زیادی دارند. آنها باید از بچه هایشان مراقبت نمایند و مطمئن شوند که همان بچه ها شاد و سالم بمانند. یکی از کارهایی که بیشتر والدین انجام می دهند این است که بچه ها خود را برای پیاده روی، سفرهای یک روزه یا تعطیلات بیرون می برند و معمولاً هنگام بیرون رفتن باید مجموعه ای از اسباب بازی ها، دستمال مرطوب و مواد غذایی با خود بیاورند. اگر پدر یا مادر هستید - یا اگر نوه دارید - داستان را می دانید. و وقتی بالاخره از در بیرون می روید، فرزندتان می خواهد راه برود. پس شما اینجا هستید، کالسکه در یک دست، کودک در دست دیگر و یک کیسه کامل از مایحتاج که باید به اطراف ببرید. یک استارت آپ کانادایی به نام Glüxkind میخواهد این کار را برای شما بسیار آسان کند. آنها یک کالسکه خودران اختراع کردند که می تواند در حالی که شما و فرزندتان با هم راه می روید، به تنهایی در اطراف بچرخد.

چگونه کار می نماید؟ کالسکه ای به نام الا از موتورها و نرم افزار هوش مصنوعی هوشمند برای رانندگی بدون فشار استفاده می نماید. سنسورهایی در کالسکه وجود دارد که هنگام آغاز به راه رفتن متوجه می شوند. به این ترتیب، جلوی شما می چرخد. وقتی راه رفتن را متوقف می کنید، کالسکه به طور اتوماتیک متوقف می گردد.

با این وجود وقتی کودکی در کالسکه باشد، کالسکه نمی تواند به تنهایی حرکت کند. این به این معنی است که وقتی کودک کالسکه را اشغال می نماید، هنوز باید آن را به اطراف راهنمایی کنید. حدبیشتر سرعت کالسکه چهار مایل در ساعت است و حتی دارای چراغ های هشداردهنده است که هنگامی که اجسام بیش از حد به آن نزدیک می شوند، یا زمانی که نزدیک به برخورد با چیزی است، چشمک می زنند.

سایر ویژگی های جالب عبارتند از: اتصال به تلفن هوشمند تا بتوانید هنگام گم شدن کالسکه خود را ردیابی کنید، موتور الکتریکی که به شما برای بالا رفتن از تپه یاری می نماید.

منبع: تیپس اندتریکس

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2316

به "تسلای کالسکه به بازار آمد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلای کالسکه به بازار آمد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید