تصاویر ، پیرترین طرفداران فوتبال در جام جهانی 2022 قطر

به گزارش آناسی، چه برای یک زن 86 ساله تونسی و چه یک مرد 80 ساله آمریکایی، جام جهانی فوتبال آنقدر هیجان انگیز است که تحمل رنج سفر را آسان کند. پیرها سلبریتی این روزها در دوحه هستند.

تصاویر ، پیرترین طرفداران فوتبال در جام جهانی 2022 قطر

به گزارش خبرنگاران؛ یک زن مسن تونسی به نام عویشه توجه طرفداران جام جهانی 2022 قطر را به خود جلب کرده؛ خبر حضور این بانوی 86 ساله به سرعت به ترند خبری به خصوص در فضای مجازی عرب زبانان تبدیل شد و تحسین طرفداران فوتبال را برانگیخت.

خانم عویشه اللمطی پس از اصرار بر تحمل دشواری سفر و آمدن به دوحه، تیم ملی کشورش را در مسابقات جهانی مورد تشویق و حمایت قرار داده است. این زن تونسی که به خاله عویشه معروف شده برای هر چهار تیم عربی شرکت کننده در جام جهانی 2022 آرزوی موفقیت کرد.

خاله عویشه کهنسال ترین طرفدار فوتبال که به قطر سفر کرده است.

با این حال خاله عویشه تنها سلبریتی کهنسال این روزهای دوحه نیست. یک مرد 80 ساله آمریکایی هم هست که در چهار دهه گذشته پیگیر جام های جهانی بوده و 9 بار در این رقابت ها حضور پیدا کرده است. جان کوزومانو طرفداری از فوتبال و حضور در جام جهانی را به یک سنت خانوادگی تبدیل کرده است؛ او این طرفداری را با سه پسرش و در جام جهانی ایتالیا، 1990، شروع کرد و امروز با نوه هایش در قطر 2022 ادامه می دهد.

جان کوزومانو به همراه نوه هایش در جام جهانی قطر شرکت کرده است.

  • ببینید | این دختر ایرانی طرفداران رونالدینیو را در جام جهانی قطر شگفت زده کرد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2282

به "تصاویر ، پیرترین طرفداران فوتبال در جام جهانی 2022 قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، پیرترین طرفداران فوتبال در جام جهانی 2022 قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید