آشنایی با تور بانکوک

به گزارش آناسی، تور بانکوک از جمله تورهای تفریحی تایلند است . در این قسمت به سوالات گردشگران درباره سفر به بانکوک پاسخ داده ایم . سوالاتی همچون بهترین زمان سفر به بانکوک ، قیمت تور بانکوک و هر آنچه ضروری است در سفر بدانید ، پاسخ داده ایم . با ما همراه باشید .

آشنایی با تور بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

قیمت تور بانکوک

نرخ تور بانکوک به عوامل مختلفی بستگی دارد . بلیط بانکوک ، درجه و قیمت هتل انتخابی تان از عوامل مستقیم در قیمت تورهای بانکوک می باشد . یکی دیگر از عوامل مهم فصل سفر است . اگر در زمان های خلوت تر بانکوک به این شهر سفر کنید ، تور را می توانید با قیمت مناسب تری تهیه کنید .

تور چارتری بانکوک نیز از تورهای ارزان بانکوک است که می توانید با عضویت در سایت ها و یا کانال های آژانس های مسافرتی معتبر از زمان آن ها آگاهی پیدا کنید .

چرا باید تور بانکوک را انتخاب کنیم ؟

سوالی که مطرح است اینست که چرا باید بانکوک را برای سفر انتخاب کنید . چندین شهر دیگر در سرتاسر دنیا وجود دارند که می توانند جایگزین بانکوک باشند . پاسخ خیلی رک و صریح است . اینکه بانکوک از ساحل آفتابی آن تا خدمات هتل های 5 ستاره اش به تنهایی برای یک سفر یاده آل قانع کننده اند . مهمان نوازی مردمان تایلند ، فرهنگ جذاب و بسیاری سایت های تاریخی دلایل محبوییت برای تورهای بانکوک می باشند .

بهترین زمان سفر به بانکوک

بانکوک در تمام طول سال شلوغ است . بنابراین سفر در فصول گردشگری که آب و هوای مطبوعی نیز دارد ، می تواند سرسام آور باشد . کریسمس ، تعطیلات سال نو و جشن آب از شلوغ ترین زمان های بانکوک هستند . در اواخر نوامبر و اوایل دسامبر بهترین زمان برای دیدار از بانکوک باشد ، زمانی که شهر از فصل موسمی خشک خارج شده و کمی خنک می گردد و شهر زیاد شلوغ نیست .

بهترین آب و هوا برای سواحل و جزایر تایلند از دسامبر تا مارس است ، بنابراین اگر تور ترکیبی بانکوک و یکی از جزایر تایلند را داشته باشید ، این ماه ها بهترین زمان سفر است .

منبع: لذت سفر
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 229

به "آشنایی با تور بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تور بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید