جام جهانی باشگاه ها 2018، سانتیاگو سولاری: این قهرمانی را به زیدان تبریک می گویم!، یورنته مزد زحماتش را گرفت

به گزارش آناسی، سانتیاگو سولاری موفقیت اخیرش را ثمره کوشش زین الدین زیدان در رئال مادرید می داند.

جام جهانی باشگاه ها 2018، سانتیاگو سولاری: این قهرمانی را به زیدان تبریک می گویم!، یورنته مزد زحماتش را گرفت

به گزارش خبرنگاران ، سانتیاگو سولاری پس از برتری 4 بریک تیمش مقابل العین در بازی نهایی رقابت های جام جهانی باشگاه ها، سومین قهرمانی متوالی تیم سفیدپوش در این جام را نتیجه زحمات زین الدین زیدان، سرمربی سابق تیم دانست.

سرمربی رئال مادرید پس از سرانجام بازی گفت: خوشحال هستیم. این بازیکنان شایسته چنین افتخاری هستند چون پس از کوشش زیاد و و بردن جام های فراوان به اینجا آمده بودند.این دستاورد، شاهکار باشگاه، بازیکنان و دیگر مربیان تیم مخصوصا زیدان است. باید به او و دیگر افرادی که کوشش کردند، تبریک بگوییم.

سولاری در سرانجام اضافه نمود: همه بازیکنان در باشگاه رئال مادرید به یک اندازه ارزش دارند و کوشش می نمایند بتوانند کاری برای تیم انجام دهند. مارکوس یورنته هم کوشش زیادی کرد و حتی وقتی که هیچ کسی او را ندید هم دست از تمرین برنداشت. به نظرم او در این بازی بزرگ مزد زحماتش را گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 125

به "جام جهانی باشگاه ها 2018، سانتیاگو سولاری: این قهرمانی را به زیدان تبریک می گویم!، یورنته مزد زحماتش را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی باشگاه ها 2018، سانتیاگو سولاری: این قهرمانی را به زیدان تبریک می گویم!، یورنته مزد زحماتش را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید