جام حذفی فوتبال، شاهین کامبک زد و در پنالتی خوشه طلایی را حذف کرد

به گزارش آناسی، تیم شاهین شهرداری بوشهر در حالی که در آستانه حذف از جام حذفی بود، توانست به بازی برگردد و در ضربات پنالتی خوشه طلایی را از پیش رو برداشت و به مرحله یک هشتم نهایی رسید.

جام حذفی فوتبال، شاهین کامبک زد و در پنالتی خوشه طلایی را حذف کرد

به گزارش خبرنگاران، تیم های خوشه طلایی ساوه و شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در استادیوم یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند که در سرانجام این بازی به نتیجه تساوی 3 - 3 انجامید تا کار به ضربات پنالتی کشیده گردد و در ضربات پنالتی تیم شاهین با نتیجه 2 بر صفر به فزونی رسید.

ابتدا تیم خوشه طلایی بود که در نیمه اول و با گل های اکبر صغیری در دقیقه 15 و احسان پورشیخ علی در دقیقه 16 از شاهین پیش افتاد. خوشه طلایی در حالی که خود را پیروز میدان و در مرحله یک هشتم نهایی می دید، بهمن سالاری با دو گلی که در دقایق 73 و 83 برای شاهین به ثمر رساند، بازی را به وقت های اضافه کشاند.

در وقت های اضافه تیم شاهین توانست با گل دقیقه 105 دانیال مومنی به گل سوم دست پیدا کند. بازی رو به سرانجام بود و شاگردان عبدالله ویسی توانسته بودند با کامبک شکست 2 بر صفر را به پیروزی 3 بر 2 تبدیل نمایند، اما سجاد اژدر در دقیقه 119 گل تساوی را برای میزبان به ثمر رساند.

بازی در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شد که در ضیافت پنالتی ها این تیم شاهین شهرداری بود که با نتیجه 2 بر صفر به فزونی دست یافت و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 502

به "جام حذفی فوتبال، شاهین کامبک زد و در پنالتی خوشه طلایی را حذف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی فوتبال، شاهین کامبک زد و در پنالتی خوشه طلایی را حذف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید