خارق العاده ترین هتل های جهان ، چشم اندازهایی باورنکردنی

به گزارش آناسی، از فنلاند تا ایرلند شمالی، از نیوزیلند تا دهلی نو، این مجموعه مروریست بر زیباترین هتل های جهان با منظره های خارق العاده.در ادامه با ما همراه باشین تا نمونه ای از خارق العاده ترین هتل های جهان را برای شما به نمایش بگذاریم ...

خارق العاده ترین هتل های جهان ، چشم اندازهایی باورنکردنی

خانه تاماریند ، سنت لوسیا

این خانه کاراییبی فوق العاده بزرگ و زیبا که از سنگ های محلی ساخته شده، سقف های گیاهی بلند و کف سرامیکی دارد، مجموعه باشکوهی از فضای تجملی، خلوت و منظره ها شورانگیز و زیبا از کوه های پیتون است. اتاق خواب بزرگ 60 متر مربعی این اقامتگاه، دارای یک تختخواب سایز کینگ ستون دار بسیار قدیمی، یک آینه قدی چرخنده دست ساز و یک تراس خصوصی می باشد. از درون تختخواب، منظره کوه پیتون در قابی از گل های کاغذی که از دیوارهای سنگی بیرون اتاق بالا آمده اند قرار گرفته است. خانه اصلی سه اتاق خواب و سه حمام دارد، در حالی که کلبه جداشده از آن شامل اتاق خواب اصلی بهمراه اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق کفش و لباس، حمام مرمری و تراس است. هزینه هفتگی اقامت در این هتل حدود 3200 پوند در هفته است.

هتل پیورپاد، کانتربوری / کایکورا ، نیوزیلند

این اتاق زیبا که یکی از خارق العاده ترین هتل های دنیا هم به شمار میرود، از کف تا سقف کاملا از شیشه ساخته شده و میهمانان می توانند زیر ستاره های درخشان صورت فلکی صلیب جنوبی به خواب بروند و رو به جنگل های انبوه نیوزیلند از خواب بیدار شوند. این هتل فوق العاده با درهای کشویی شیشه ای برای روزهای گرم و آتش همواره سوزان طبیعی در ماه های زمستان، در تمام مدت سال، یک تجربه منحصربفرد شگفت انگیز برای شما فراهم می نماید. در عین حال که دسترسی به این گریزگاه خصوصی و زیبا، بسیار آسان است و از طریق یک پیاده روی کوتاه در جنگل میسر می گردد، این هتل زیبا نمایی 360 درجه از دره مقابل و نمایی دورتر از اقیانوس آرام را در پیش روی شما قرار می دهد. جمعا سه هتل پیورپاد وجود دارد، یکی در لیتل ریور کانتربوری و دو تا در کایکورا. هزینه اقامت در این هتل از 210 پوند در شب شروع می گرددو میتواند برترین گزینه برای انتخاب در لوکس ترین هتل ها باشد.

هتل یوما بای کومو ، یوبود ، بالی

هتل یوما بای کومو در شهر یوبود که جزو لوکس ترین هتل هاست ، میهمانان خود را بطور کامل مجذوب فرهنگ بالی می نماید. اتاق ها بسیار زیبا، آرام و جادویی هستند، با درهای سبک فرانسوی که به یک تراس خصوصی با منظره باغ های اطراف، شالیزارها و تپه های جنگل انبوه جزیره اندونزیایی باز می شوند. سقف های چوبی کنده کاری شده، مجذوب کنندهیت خانه های سنتی اندونزی را به اتاق می دهند، در حالی که مبلمان مدرن اتاق شامل یک تختخواب چهار ستونه، وان حمام گود، دوش فضای باز و یک استخر خصوصی این هتل را به یک گریزگاه جنگلی زیبا و فوق العاده لوکس تبدیل نموده است. هزینه اقامت در این هتل از 191 پوند در شب شروع می گردد.

آی تی سی موریا ، دهلی نو ، هند

آرمیده در میان شاخ و برگ سبز درختان، در قلب بخش سیاسی دهلی، آی تی سی موریا برترین و زیبا ترین هتل لوکس شهر محسوب می گردد که سیاستمداران آمریکایی از جمله رییس جمهور اوباما، جورج دابلیو بوش و کلینتون در آن اقامت گزیده اند. این سوییت تجملی، منظره خیره نماینده ای از فضای سبز دهلی به میهمانان خود ارائه می نماید و شکوه و عظمت و میهمان نوازی ستودنی سنت های هندی را با آن در هم می آمیزد. بعلاوه رستوران بخارا ، یکی از 50 رستوران برتر دنیا در این هتل قرار گرفته است که میهمانان می توانند در آن، غذاهای اصیل شمال غربی هند را در یک فضای سنتی و روستایی مزه نمایند. هزینه اقامت در این هتل از 254 پوند در شب شروع می گردد.

این هتل نیز جزو یکی از لوکس ترین هتل ها در هند هست.

هتل بلک مون، کورنوال ، انگلستان

آیا تابحال رویای این را داشته اید که در حالی که روی یک تختخواب سایز کینگ خوش ساخت دراز کشیده اید، طلوع یا غروب آفتاب روی اقیانوس را دیدن کنید!؟ در هتل زیبا و رویایی بلک مون، میهمانان می توانند دقیقا همین کار را انجام دهند. میهمانان این هتل زیبا می توانند در اتاق خوابی که از طریق یک دیوار آینه ای کشویی بزرگ از اتاق نشیمن جدا شده است، از منظره های ساحلی خیره نماینده تا فانوس دریایی گوییتین در نمونه ای از لوکس ترین هتل ها تجربه نمایند و از اقامت خود در این مکان هم لذت ببرند. هتل بلک مون در پوشش یک اقامتگاه یکخوابه با منظره بی نظیر، کلبه لوکس خود را به یک مخفیگاه خصوصی درجه یک تبدیل نموده است. هزینه اقامت در این هتل، از 200 پوند در شب شروع می گردد.

هتل بلو چیپ هالیدیز، لابورنهام، کورنوال ، انگلستان

لابورنهام که در بالاترین نقطه صخره ترگون هاک در ساحل جنوبی کورنوال قرار گرفته است، یک کلبه یکخوابه دنج است که 60 مایل منظره پارنارومایی و بدون مزاحمت از دریا را به رخ می کشد.همه ای این امکانات این هتل را تبدیل به یکی از خارق العاده ترین هتل های دنیاهم نموده است. لابورنهام دارای آشپزخانه، اتاق نشیمن و محوطه غذاخوری فضای باز به سمت باغ خصوصی نوک صخره ترگون هاک است و اتاق خواب اصلی آن به سوی یک بالکن مشرف بر دریای درخشان باز می گردد. منظره های زیبا از دریا و هوای تازه ساحل، این گریزگاه بریتانیایی را به گوشه دنج بی نظیری در میان صخره های ساحلی تبدیل نموده است. هزینه هر سه شب اقامت در این هتل، بدون غذا، از 488 پوند شروع می گردد.

طاق های جنگلی، تفریحگاه فین لاف، ایرلند شمالی

این طاق های جنگلی ستاره نما، در تفریحگاه فین لاف، که در میان جنگل های ساحل دریاچه لاف ارن قرار دارند، این امکان را برای میهمانان خود فراهم می آورند که از دنیای شلوغ و پر سر و صدای بیرون بگریزند و از دیدنی ستارگان در خلوت خود لذت ببرند. طاق های تازه جنگلی شامل 180 درجه سقف و دیوارهای شیشه ای می شوند و از وسایل رفاهی لوکس از جمله یک تختخواب چهار ستونه، دوش آبشاری، وسیله گرم نماینده زیر کف پوش، رب دشامب و پاپوش های نرم و صبحانه روزانه برخوردار هستند. میهمانان می توانند از طریق یک پیاده روی کوتاه یا رانندگی در جنگل یا روی یک قایق معمولی یا قایق پدالی، خود را به لاف ارن برسانند، در طبیعت جذب شوند و تغییرات آسمان شب را دیدن نمایند. هزینه اقامت در این هتل، بهمراه صبحانه، از 175 پوند در شب شروع می گردد.

این هتل مکانی زیبا و یکی از لوکس ترین هتل های برای اقامتی به یاد ماندنی برای گردشگران تمام دنیا خواهد بود.

لوسیرنوس، ساحل آمالفی ، ایتالیا

لوسیرنوس که مشرف به آب های زیبای مدیترانه و در پنجاه کیلومتری ناپل قرار گرفته است، دلفریب ترین و مجذوب کننده ترین هتل ساحل آمالفی و اقامتگاه ثابتی برای اشخاص بسیار مشهور به شمار می رود. اتاق ها و سوییت های این هتل، ویژگی های یک اقامتگاه خصوصی را بهمراه منظرههای فوق العاده ای از ساحل پوسیتانو به میهمانان خود ارائه می دهند. این اتاق ها که 70 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارند، گوشه دنج بی همتایی پر از سکوت و آرامش با منظره ها خیره نماینده هستند. هزینه اقامت در این هتل، بهمراه صبحانه، از شبی 325 پوند شروع می گردد.این هتل نمونه ای زیبا ترین هتل های ایتالیا و نمونهای خارق لعاده ترین هتل ای دنیا هم محسوب میگردد.

سوییت های ایگلز ویو (دید عقاب) ، ایزو سیوت، فنلاند

یکی از لوکس ترین هتل ها، سوییت ایگلز ویو (دید عقاب) در هتل ایزو سیوت، با پنجره های خارق العاده تمام شیشه ای (از کف تا سقف)، منظرهی پانارومایی از طبیعت دست نخورده، جنگل های وسیع و دریاچه های بسیار زیبای منطقه لاپلند فنلاند (در شمال این کشور) را در بر می گیرد. سقف شیشه ای این امکان را به میهمانان می دهد که از شب های طولانی تابستان و آسمان خلوت شب لذت ببرند. در زمستان، میهمانان می توانند نورهای طبیعی و دیدنیی شمال کره زمین را دیدن نمایند. سوییت ایگلز به دو طبقه تقسیم شده است که یک درخت تنومند در مرکز آن رشد نموده است و اتاق خواب آن در طبقه بالایی قرار گرفته است. هزینه اقامت در این هتل، از 312 پوند در شب شروع می گردد. این هتل در نمونه ای از زیباترین هتل های دنیا برای اقامت مسافرین مناسب خواهد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2303

به "خارق العاده ترین هتل های جهان ، چشم اندازهایی باورنکردنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خارق العاده ترین هتل های جهان ، چشم اندازهایی باورنکردنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید