خبرنگاران سرمربی فوتسال سن ایچ: امکانات ما با مس و گیتی پسند قابل مقایسه نیست

به گزارش آناسی، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: با تیم های مس سونگون و گیتی پسند از نظر مهره و امکانات اصلا قابل مقایسه نیستیم اما تمام تلاش خود را می کنیم تا اتفاقات خوب رقم بخورد.

خبرنگاران سرمربی فوتسال سن ایچ: امکانات ما با مس و گیتی پسند قابل مقایسه نیست

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتسال سن ایچ ساوه با هدایت جواد اصغری مقدم مرد نام آشنای فوتسال کشورمان در این فصل از رقابت های لیگ برتر توانسته دست به کار بزرگی بزند و سه هفته مانده به انتها لیگ در صدر جدول رده بندی دور نهایی قرار بگیرد. این تیم در ابتدای فصل دست به خریدهای بزرگ و زیادی نزد و با تکیه به نفرات بومی و قدیمی خود، شاکله تیم را حفظ و روانه مسابقات شد. سن ایچ با کسب 25 امتیاز در دور اول مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر پیروز شد جایگاه سوم جدول را بدست آورده و به دور نهایی لیگ صعود کند.

کننده ساوه حالا با گذشت هفت دیدار از دور نهایی لیگ برتر فوتسال پیروز شده با کسب 16 امتیاز در صدر جدول قرار گیرد. در حال حاضر تنها سه دیدار به انتها لیگ باقی مانده و تیم سن ایچ باید در این هفته های باقی مانده با تیم های مس سونگون، گیتی پسند اصفهان و فرش آرا دیدار کند. اما موضوعی که در حال حاضر بیش از هر چیز در تیم سن ایچ به چشم می خورد، مصدومیت های بسیار زیاد و شدید بازیکنان اصلی و کلیدی آن ها است. تا کنون مهدی کریمی، طاها نعمتیان و نادر حنیفی کاپیتان این تیم با مصدومیت های جدی روبرو شده و این فصل را از دست داده اند.

اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مورد شرایط این تیم اظهار کرد: تیم ما در این فصل با مصدومیت های زیادی روبرو شد. به نظر من آن هایی که از محدودیت نفرات در تیمشان صحبت می کنند، باید ببینند که ما با پنج نفر به میدان می رویم. فشار بسیار زیادی روی بازیکنان ما است و به همین دلیل مصدومیت های زیادی هم گریبان تیم را می گیرد.

وی در مورد برد تیمش مقابل مقاومت البرز گفت: بازی بسیار سختی داشتیم. روبروی تیمی بسیار قوی قرار گرفته بودیم. جا دارد به فرهاد کشاورز سرمربی مقاومت تبریک بگویم که تیمی متفاوت و خوبی را روانه مسابقات کرده است. آنقدری که این بازی برای ماه مهم بود، برای تیم مقاومت اهمیت نداشت چرا که ما در صدر جدول بودیم و می خواستیم که جایگاه خود را حفظ کنیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما با تعصب و غیرت توانستند این سه امتیاز مهم را بدست آورند تا در صدر باقی بمانیم. بازیکنان تیم همه بهترین هستند و متکی به نفر نیستم چرا که به صورت تیمی بازی می کنیم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال در مورد مصدومیت شدید نعمتیان در دیدار با مقاومت البرز بیان نمود: دو انگشت دست او شکسته و باید جراحی شود. نعمتیان با این مصدومیت ادامه فصل را از دست داد.

اصغری مقدم درباره ادامه فصل و پیش بینی خود از قهرمان این دوره از لیگ برتر گفت: سه بازی بسیار مهم در ادامه فصل داریم که بسیار سخت هستند. ما با تیم های مس و گیتی پسند از نظر مهره و امکانات اصلا قابل مقایسه نیستیم اما تمام تلاش خود را می کنیم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی در مورد اتفاقات و حواشی دیدار رفت سن ایچ و گیتی پسند گفت: بعد از آن بازی در این خصوص صحبت کردم اما معتقدم که تا افراد فوتسال به همدیگر احترام نگذارند، این رشته بزرگ نمی شود. بردن به هر قیمتی خوب نیست. اگر اتفاقات بازی رفت دوباره تکرار شود، برخورد ما نیز با این موضوع تفاوت خواهد داشت.

سرمربی سن ایچ ساوه در مورد فصل آینده لیگ برتر گفت: فعلا که سه هفته مانده و باید ببینیم در انتها فصل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. سن ایچ مجموعه بسیار خوبی است اما اگر بخواهیم همیشه بالا باشیم و قهرمان شویم، باید ابزار آن را نیز داشته باشیم که فعلا ابزار ما برای این اتفاق کافی نیست. البته قهرمانی با این امکانات هنر واقعی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1733

به "خبرنگاران سرمربی فوتسال سن ایچ: امکانات ما با مس و گیتی پسند قابل مقایسه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی فوتسال سن ایچ: امکانات ما با مس و گیتی پسند قابل مقایسه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید