خبرنگاران طرح ملی یکسان سازی روش آموزش والیبال از استان بوشهر کلید خورد

به گزارش آناسی، بوشهر-خبرنگاران- طرح ملی یکسان سازی روش آموزش والیبال ویژه مربیان کشور از استان بوشهر کلید خورد.

خبرنگاران طرح ملی یکسان سازی روش آموزش والیبال از استان بوشهر کلید خورد

رئیس دپارتمان آموزش، استعدادیابی و مربیان فدراسیون والیبال روز آدینه درگفت و گو با خبرنگاران در بوشهر گفت: در این طرح کوشش می گردد با ارائه آموزش های لازم ساز و کاری فراهم گردد تا شیوه آموزش مربیان والیبال به شکل واحد انجام گردد.

عباسی اضافه کرد: در افتتاحیه این طرح در استان بوشهر 130 تن از مربیان حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: طرح یک سان سازی روش آموزش والیبال پس از استان بوشهر در تبریز اجرا می گردد و پیش بینی شده تا خاتمه سال این طرح در چند استان دیگر کشور نیز اجرایی گردد.

عباسی اظهارداشت: طرح یک سان سازی در مرحله نخست به صورت تجمیعی و با حضور شماری از مربیان برگزار شده و در دور دوم به ترتیب استان های داوطب طرح این دوره آموزشی برای مربیان والیبال در سطح های مختلف برگزار می گردد.

وی گفت: هدف اصلی طرح یکسان سازی روش آموزش ارتقا سطح مربیان و دانش آموختگان رشته والیبال است که در دوره زمانی میان مدت آثار آن پدیدار خواهد شد.

عباسی اضافه کرد: فدراسیون والیبال در راستای رسالت خود برای برگزاری دوره های آموزشی و ورک شاپ ها اهتمام ویژه داشته و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی آنها را یکی پس از دیگری اجرایی می نماید.

دبیر هیات والیبال استان بوشهر نیز گفت: سیاست فدراسیون والیبال براین است تا کلیه استان ها تکنیک های پایه والیبال را به صورت یکسان آموزش دهند که با بهره گیری از ظرفیت مربیان این رویکرد به والیبالیست های لیگ های مختلف تعمیم داده می گردد.

عادل کشاورز اضافه کرد: نبود تکنیک های آموزشی یکسان بدون شک منجر به اتلاف وقت از زمان دوره های آموزشی فدراسیون والیبال خواهد شد و به همین دلیل استان ها موظف به آموزش تکنیک های پایه به والیبال آموزان خود شده اند که این مهم به افزایش کیفی دوره های مدنظر فدراسیون والیبال نیز یاری می نماید.

وی ادامه داد: چشم انداز هیات والیبال استان بوشهر نیز این است تا بتواند در سال آینده آقایان و بانوان استان در یکی از لیگ های کشوری والیبال شرکت نمایند.

کشاورز یادآورشد: همچنین کوشش شده تا برای سال آینده که نخستین دوره لیگ برتر ساحلی کشور شروع می گردد 2 تیم والیبال ساحلی استان در این رقابت ها شرکت کند که تا به امروز پیکان دیر برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1626

به "خبرنگاران طرح ملی یکسان سازی روش آموزش والیبال از استان بوشهر کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح ملی یکسان سازی روش آموزش والیبال از استان بوشهر کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید