خبرنگاران مردم استان مرکزی 35 میلیارد ریال به بازسازی عتبات عالیات یاری کردند

به گزارش آناسی، اراک - خبرنگاران - رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: مردم این استان پارسال 35 میلیارد ریال یاری نقدی و غیرنقدی برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند.

خبرنگاران مردم استان مرکزی 35 میلیارد ریال به بازسازی عتبات عالیات یاری کردند

جهت دریافت خدمات شرکت بازسازی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

خلیل نجفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: شهرستان های اراک، زرندیه، خمین و محلات بیشترین یاری نقدی و غیرنقدی را برای بازسازی عتبات عالیات در سال گذشته داشتند.

وی ادامه داد: بیش از 15 میلیارد ریال از یاری های مردم استان مرکزی برای بازسازی عتبات عالیات سیمان است که برای ساخت صحن عقیله بنی هاشم(ع) در کربلای معلی به کار می رود.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی بیان نمود: این ستاد با شعار هر شهروند یک کیسه سیمان، این مسوولیت را بر عهده گرفته و شهروندان می توانند یاری های خود را به وسیله شماره کارت 6063737002999124 به نام این ستاد واریز نمایند.

نجفی بیان نمود: برای کاهش هزینه انتقال محموله ها به عراق، خرید سیمان، از کارخانه های استان های غربی برنامه ریزی شده است.

وی اضافه نمود: مردم استان مرکزی علاوه بر یاری نقدی، بیش 250 گرم طلا به ارزش یک میلیارد و 130 میلیون ریال برای بازسازی عتبات عالیات یاری کردند.

ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی از سال 1384، 2 سال پس از فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، کار خود را شروع کرد.

استان مرکزی در بیش از 200 طرح باسازی عتبات عالیات، مشارکت فعالانه داشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 876

به "خبرنگاران مردم استان مرکزی 35 میلیارد ریال به بازسازی عتبات عالیات یاری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم استان مرکزی 35 میلیارد ریال به بازسازی عتبات عالیات یاری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید