خدماتی برای سلامت پوست در بالی اندونزی

به گزارش آناسی، آشنایی با مراکز درمانی پوست در بالی

برای دسترسی به این خدمات درمانی پوست در بالی، در ابتدا مراکز درمانی هتل ها را آنالیز کنید که درهای خود را به روی مشتریانی که از بیرون از هتل مراجعه می نمایند نیز گگردده و خدمات ارائه می نمایند. به همین دلیل توصیه می کنیم برای دریافت این خدمات در مراکز معتبر و شناخته شده، حتما از پیش برنامه ریزی کنید زیرا این مراکز معمولا از قبل رزرو می شوند. در این جزیره به شما توصیه می کنیم در ابتدا درمان های سنتی بالی را تجربه کنید، چرا که به ندرت سبب ناخشنودی کسی می گردد. در این یادداشت به شما بعضی از بهترین مراکز درمانی پوست در بالی و مکان هایی که در آن میتوانید آرامش را تجربه کنید معرفی می کنیم، با خبرنگاران همراه باشید:

خدماتی برای سلامت پوست در بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

مرکز (Bodyworks)

برای دریافت خدمات در این مرکز واقع در منطقه سمینیاک بالی بهتر است از قبل نسبت به رزرو آن اقدام کنید، در این مرکز ، میهمانان هتل نسبت به سایر مراجعه کنندگان در اولویت قرار دارند. در این مرکز، انواع سونای امواج مادون سرخ یا درمان با جلبک های دریایی (Mandi Lulur) و بسیاری از گزینه های دیگر درمانی ارائه می گردد.

مرکز بادی تمپل (Body Temple)

این مرکز در کانگو (Canggu Club) قرار گرفته است. اگر شما در پی تجربه کردن محیطی با پرستیژ و احساس غرور و نازپروردگی هستید، این مرکز، بهترین گزینه پیش روی شما محسوب می گردد. از جمله مهم ترین خدمات ارائه شده در منوی آن می توان به برنامه های خدمات لاغری جهت مقابله با سلولیت و جمع شدن مایعات اضافه در بدن با هدف یاری به قابلیت کسب ارتجاعی طبیعی پوست اشاره نمود.

مرکز بادی ورک (Bodyworks Centre)

این مرکز دارای تشابه اسمی با یکی از موارد پیشین است اما این دو هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند. بادی ورک به آدرس اینترنتی (ubudbodyworkscentre.com) در شهر اوبود قرار داشته و توسط فردی مشهور در طب سنتی و درمان بالی به نام (Ketut Arsana) اداره می گردد. در این مرکز انواع انرژی درمانی، حجامت، درمان واکنش و عکس العمل بدن (reflexology)، درمان به وسیله چاکراهای انرژی و …. بر اساس نیازهای بدن شما ارائه می گردد.

مرکز عالیا (Aliyah)

مرکز عالیا به آدرس اینترنتی (aliyabali.com)، با ارائه خدمات خود در یک کلبه چوبی، تا حدی غیر متعارف بوده و به نسبت ارزان اما مناسب و دارای محیطی شاد است که توسط (Jl Umalas I) پایه گذاری شده است. در این محل همچنین یک رستوران بسیار عالی با ارائه غذاهای ارگانیک و بدون مواد نگهدارنده نیز وجود دارد.

چشمه های آب گرم ایرپاناس بانجار (Air Panas Banjar)

چشمه های آب گرم ایرپاناس بانجار مجموعه ای از حوضچه های آبگرم احاطه شده توسط گیاهان استوایی است. شما می توانید در حوضچه اول غوطه ور شده و در حوضچه هایی که پائین تر قرار دارند، بنشینید.

مرکز ماندارا (Mandara Spa)

این مرکز درمانی بخشی از اقامت گاه ساحلی پادام (Padma Resort) در منطقه لگیان است. این مرکز با دارا بودن 70 نمایندگی در سراسر دنیا از جمله سه شعبه در بالی نشان داده است که نگاهی دنیای به این موضوع داشته و نگرشی کلان دارد. از جمله بهترین درمان های این مرکز، ماساژ صورت با کوارتز (quartz lift facial) است.

لوینا (Lovina)

این منطقه ساحلی زیبا، محلی مناسب برای استراحت و تمدد اعصاب محسوب شده و شما می توانید در چشم اندازی استوایی به تماشای دلفین ها و قایق های ماهیگیری و مناظر زیبای ساحلی بنشینید.

شهر ساحلی (Amed)

گویی زمان در این شهرک ساحلی زیبا و کافه های آن متوقف شده است. در این محل به باغ سلامتی آیونا (Aiona Garden of Health) سری زده و چای موسوم به (kombucha) را به همراه مربای انبه خانگی امتحان کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 593

به "خدماتی برای سلامت پوست در بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدماتی برای سلامت پوست در بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید