ده روسی و رد پیشنهاد مربیگری بوکاجونیورز

به گزارش آناسی، دنیله ده روسی ممکن بود پس از بازنشستگی از فوتبال با پیراهن بوکا، کار مربیگری را نیز از همین باشگاه آغاز کند.

ده روسی و رد پیشنهاد مربیگری بوکاجونیورز

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از حدود دو دهه بازی کردن در ترکیب رم، دنیله ده روسی یک سال قبل از این تیم جدا شده و مقصدی عجیب به نام بوکاجونیورز را انتخاب کرد. اما دوران حضور دنیله ده روسی در آرژانتین به دلیل مصدومیت چندان طولانی نبود و او مدتی قبل از فوتبال خداحافظی کرد.

نیکولاس بوردیسو که فصل 11-2010 با ده روسی هم تیمی بود و اکنون مدیر ورزشی بوکاست، فاش ساخت که به این بازیکن پیشنهاد مربیگری بوکا داده بود: دنیله آغاز خوبی داشت و کیفیت خود را در همان بازی های ابتدایی نشان داد و این مسئله تا زمانی که مصدوم شد ادامه داشت. اشتباه او برگشتن زودتر از زمان موعد بود زیرا دوباره مصدوم شد. برای یک بازیکن با سن او، غیبت طولانی مدت آسان نیست. او مجبور شد تا کیفیتش را دوباره نشان دهد. این مسئله برای او سخت بود.

بوردیسو در ادامه گفت: با او دیدار کردم و درباره بوکا صحبت کردیم. برنامه او این بود که در بوینس آیرس بماند و ارتباط خود را با بوکا حفظ کند؛ چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی. او به مربیگری مشتاق بود ولی در نهایت تصمیم دیگری گرفت. بازگشت او به ایتالیا امری شخصی بود. شاید خانواده او نتوانسته بودند با شرایط هماهنگ شوند. افسوس، چرا که ده روسی می توانست چیزهای زیادی به بوکا ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1168

به "ده روسی و رد پیشنهاد مربیگری بوکاجونیورز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده روسی و رد پیشنهاد مربیگری بوکاجونیورز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید