دوئل حامیان بایدن و ترامپ در مقابل مراکز شمارش آراء

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهور و نامزد جمهوریخواه انتخابات 2020 آمریکا در حالی که بعضی از آنها سلاح حمل می کردند، به سوی گروهی از تظاهرکنندگانی که به ادعاهای بی اساس ترامپ در خصوص تقلب در انتخابات اعتراض می کردند، حمله ور شدند.

دوئل حامیان بایدن و ترامپ در مقابل مراکز شمارش آراء

این اعتراض ها مسالمت آمیز بود، هرچند حامیان ترامپ گهگاه علیه این معترضان فریاد سر می دادند. شایان ذکر است که ترامپ مدعی دزدیده شدن آرا شده است، بدون آنکه هیچ شواهدی دال بر تقلب ارائه دهد.

در ایالت آریزونا نیز که رقابت میان دو نامزد به شدت تنگاتنگ است، حامیان جو بایدن و ترامپ در محوطه بیرونی کمیته انتخاباتی بخش ماریکوپا در شهر فونیکس با یکدیگر درگیر شدند.

چندین گروه راست گرا و کاملاً مسلح نیز در محلی که کارکنان کمیته انتخاباتی در حال شمارش آرا بودند، جمع شدند؛ اما به رغم تشدید تنش ها معترضان همچنان از توسل به خشونت خودداری کردند.

پلیس شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا گفت که در پی انجام تحقیقات در خصوص یک توطئه برنامه ریزی شده برای حمله به مرکز همایش پنسیلوانیا در این شهر- که محل کنونی شمارش آراء است- یک فرد را دستگیر و یک قبضه سلاح را ضبط نموده است.

اما باید گفت که شرایط در شهر فیلادلفیا کمتر به رویارویی و تقابل منجر شد؛ زیرا تظاهرکنندگان حامی ترامپ و حامی بایدن به دلیل حضور گسترده نیروهای پلیس و همچنین استقرار موانع بلند جدا از یکدیگر بودند.

با ادامه رقابت تنگاتنگ دو نامزد در چهار ایالت باقی مانده، شهرهای نیویورک، واشنگتن و همچنین شهرهای واقع در ایالات کلیدی و سرنوشت ساز همچون میلواکی در ایالت ویسکانسین؛ لاس وگاس در ایالت نوادا؛ دیترویت در ایالت میشیگان، و آتلانتا در جورجیا شاهد رویارویی های ناآرام میان هواداران دو نامزد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1418

به "دوئل حامیان بایدن و ترامپ در مقابل مراکز شمارش آراء" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل حامیان بایدن و ترامپ در مقابل مراکز شمارش آراء"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید