دوره آموزشی مبانی اقتصاد گردشگری در تبریز برگزار گردید

به گزارش آناسی، سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزشی مبانی اقتصاد گردشگری با هدف دانش افزایی و توانمندسازی نیروهای فعال در تبریز اطلاع داد.

دوره آموزشی مبانی اقتصاد گردشگری در تبریز برگزار گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، علیرضا بایرامزاده روز دوشنبه 27 مردادماه 99، ضمن اعلام این خبر، گفت: با توجه به اینکه گردشگری، صنعتی پویا است و موجب اشتغال زایی، آگاهی و حفظ فرهنگ و سنت ها و همچنین ارزآوری به کشور می گردد، لذا دانش افزایی و توانمندسازی فعالان این حوزه براساس اطلاعات و دانش روز امری لازم است.

او در ادامه مطرح کرد: در تلاشیم تا در بازه زمانی فعلی، با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی به دانش افزایی و توانمندسازی نیروهای فعال در این زمینه بپردازیم.

سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت حوزه ارزآوری، اشتغال زایی و رونق چرخه مالی به دنبال توسعه گردشگری، اضافه نمود: در این راستا اداره کل استان، ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، دوره آموزشی با موضوع مبانی اقتصاد گردشگری برای کارشناسان این حوزه طی روزهای دوشنبه و سه شنبه 27 و 28 مردادماه 99 برگزار می گردد.

او اظهار کرد: طی این دوره آموزشی، مباحثی چون عوامل مؤثر در رونق اقتصاد گردشگری، عرضه و تقاضای گردشگری به عنوان کالایی منفرد و مرکب، تعادل در بازار گردشگری و عوامل مؤثر بر آن موردبحث و آنالیز قرار می گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1285

به "دوره آموزشی مبانی اقتصاد گردشگری در تبریز برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی مبانی اقتصاد گردشگری در تبریز برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید