دو خبر خوب برای بازنشستگان؛ وام تامین اجتماعی افزایش یافت

به گزارش آناسی، رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: سفر کرامت رضوی از نیمه ابتدایی مرداد ماه شروع خواهد شد که در سال گذشته حدود 50 هزار نفر به صورت رایگان به مشهد مقدس اعزام شدند.

دو خبر خوب برای بازنشستگان؛ وام تامین اجتماعی افزایش یافت

به گزارش خبرنگاران، میرهاشم موسوی رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: بازنشستگان تجربه تاریخی هستند که باید این تجربیات در اختیار ما قرار بگیرد، زیرا این افراد همان هایی هستند که در فراوری این کشور و در خلق ارزش های بزرگ، اقتدار کشور نقش داشتند و باید این تجربه ها را در صحنه هایی که در شرایط سخت قرار میگیریم استفاده کنیم.

وی اضافه نمود: یکی از پیشنهادات سازمان تأمین اجتماعی برای برنامه هفتم استفاده مجدد از توانمندی بازنشستگان در فعالیت ها بوده و برای این خدمت دوباره نیز می توان بازنشستگی دیگر در نظر گرفت.

موسوی در مورد اقداماتی که قرار است برای بازنشستگان تامین اجتماعی انجام گردد گفت: ابتدا وام قرض الحسنه است که مرحله اول آن برای درخواست کنندگان واریز شده و مرحله دوم ثبت نام به فوریت شروع خواهد شد که سعی خواهیم کرد این مرحله ثبت نام به شکل غیر حضوری باشد و از بستر الکترونیکی استفاده گردد.

وی در مورد مبلغ وام تامین اجتماعی گفت: مبلغ این وام در سنوات گذشته 12 میلیون تومان بود که این وام به 20 میلیون افزایش پیدا نموده است.

موسوی گفت: دوم اینکه سفر کرامت رضوی از نیمه ابتدایی مرداد ماه شروع خواهد شد که در سال گذشته حدود 50 هزار نفر به صورت رایگان به مشهد مقدس اعزام شدند.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: در مورد سفر کرامت رضوی گفت: افراد به وسیله کانون ها می توانند ثبت نام را انجام دهند و سعی خواهد شد امکان ثبت نام غیر حضوری هم برای بازنشستگان فراهم گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 تیر 1402 بروزرسانی: 25 تیر 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2380

به "دو خبر خوب برای بازنشستگان؛ وام تامین اجتماعی افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو خبر خوب برای بازنشستگان؛ وام تامین اجتماعی افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید