تور ارزان اروپا: ذات الریه رئیس مجلس اروپا را کشت

به گزارش آناسی، دیوید ساسولی رئیس ایتالیایی مجلس اروپا در سن شصت و پنج سالگی بر اثر ابتلا به ذات الریه در یک بیمارستان شهر آویانو ایتالیا درگذشت.

تور ارزان اروپا: ذات الریه رئیس مجلس اروپا را کشت

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سخنگوی مجلس اروپا از درگذشت دیوید ساسولی رئیس این مجلس بر اثر ذات الریه و اختلال در سیستم ایمنی بدن اطلاع داد.

منابع رسانه ای اطلاع دادند، رئیس مجلس اروپا که از دهم دسامبر 2021 (19 آذر ماه) به علت بیماری در یک بیمارستان ایتالیا بستری شده بود، روز دوشنبه (دیروز) جانش را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر دیوید ساسولی رئیس مجلس اروپا صبح روز سه شنبه (امروز) درگذشت این سیاستمدار ایتالیایی را اظهار داشت.

به گفته سخنگوی دفتر رئیس مجلس اروپا، ساسولی به علت ذات الریه و اختلال در سیستم ایمنی بدن در بیمارستان شهر آویانا درگذشت.

دیوید ساسولی 65 ساله از سال 2019 ریاست مجلس اروپا را که شاخه تقنینی اتحادیه اروپا است، برعهده داشته است.

منابع رسانه ای گزارش دادند، این اولین بار در تاریخ مجلس اروئپا است که رئیس این مجلس در زمان عهده داری مسئولیتش، فوت می نماید.

طبق مقررات داخلی مجلس اروپا، نائب رئیس اول مجلس اروپا تا زمان انتخاب رئیس نو، مسئولیت ریاست مجلس اروپا را برعهده می گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2075

به "تور ارزان اروپا: ذات الریه رئیس مجلس اروپا را کشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: ذات الریه رئیس مجلس اروپا را کشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید