رشد 35 درصدی سفر مردم ترکیه به ایران

به گزارش آناسی، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در امسال با افزایش ورود گردشگران ترکیه به ایران و تحقق رشد 35 درصدی تغییرات، گامی جدی در راستای دستیابی به هدف ایجاد توازن گردشگری بین دو کشور برداشته شد.

رشد 35 درصدی سفر مردم ترکیه به ایران

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

خبرنگاران - ولی تیموری در نشست با محمت تاشکین رایزن فرهنگی و گردشگری ترکیه در تهران که با هدف آنالیز شرایط تبادلات گردشگری دو کشور و تقویت روابط دو طرفه تشکیل شد گفت: در طول یک سال گذشته تعداد گردشگرانی که از ترکیه وارد ایران شدند به نسبت سال های قبل افزایش قابل توجهی داشته است و نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته با 35 درصد رشد تغییرات مواجهه بوده است.

معاون گردشگری با اشاره به اینکه برای تقویت تعاملات گردشگری دو کشور علاوه بر ارتباط هر چه بیشتر بخش خصوصی دو کشور احتیاج به افزایش تعامل و رفت و آمدها بین مسئولین دولتی مرتبط نیز وجود دارد اضافه نمود: از این رو برگزاری نشست مشترک گردشگری (B to B) با همکاری بخش خصوصی و دولتی طرفین تا قبل از خاتمه امسال می تواند فراهم کننده بستر لازم جهت تقویت ارتباطات مورد نظر باشد.

گفتنی است رایزن فرهنگی ترکیه در تهران نیز نسبت به حضور فعال در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در دهه آخر بهمن ماه امسال اعلام آمادگی کرد.

همچنین توافق شد نشست مشترک بخش های خصوصی گردشگری ایران و ترکیه در دی ماه امسال در شهر تهران برگزار گردد.

منبع: چمدان
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 637

به "رشد 35 درصدی سفر مردم ترکیه به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 35 درصدی سفر مردم ترکیه به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید