رمضانی: خواهش می کنم طرفداران اهوازی به فرودگاه و هتل نیایند، شکایت ها از استقلال روی تیم بی تأثیر نیست

به گزارش آناسی، سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: از طرفداران دوست داشتنی استقلال در اهواز می خواهیم که به فرودگاه و هتل محل اقامت تیم نیایند.

رمضانی: خواهش می کنم طرفداران اهوازی به فرودگاه و هتل نیایند، شکایت ها از استقلال روی تیم بی تأثیر نیست

سعید رمضانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه آغاز مسابقات لیگ برتر و برگزاری ملاقات معوقه آبی پوشان با فولاد خوزستان، گفت: شرایط بسیار خوبی داریم و بازیکنان تمرینات منظمی را سپری می نمایند. کادر فنی با برنامه ریزی، تمرینات را اجرا می نماید و ملاقاتهای تدارکاتی داشته و خواهیم داشت تا بدون مشکل آماده مسابقات شویم.

وی درباره بنری که در تمرینات اخیر تیم استقلال اعضای این تیم برای حمایت از رضا آذری، بازیکن مصدوم آبی پوشان آورده بودند، گفت: ما یک تیم و خانواده هستیم و اگر خدای نانموده برای یکی از اعضا مسئله ای پیش بیاید، همه توان شان را به کار می برند که مشکل رفع گردد. آذری رباط صلیبی پاره نموده است و امیدوارم سریع تر به تمرینات بازگردد. همه منتظر بازگشت رضا هستیم و هر کمکی برای زود برگشتن او انجام می دهیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره برنامه سفر تیم به اهواز و نگرانی ها بابت شیوع ویروس کرونا، توضیح داد: ما بلیت ها را برای سوم تیرماه تهیه نموده ایم و باشگاه کوشش می نماید شب بازی با فولاد (4 تیر) با پرواز چارتر به تهران بازگردیم. تمهیداتی برای سفر اندیشیده ایم و امیدوارم مسئله ای پیش نیاید. از طرفداران دوست داشتنی مان در اهواز می خواهیم که سمت فرودگاه و هتل نیایند، چرا که یکسری محدودیت ها وجود دارد و شرمسار آنها خواهیم شد. همین که در فرودگاه و هتل ازدحام باشد، برای بازیکنان، همراهان تیم و حتی طرفداران نگرانی به وجود می آورد. اتوبوس تیم برای رفتن به ورزشگاه ضدعفونی خواهد شد و درها نیز بسته است تا کسی وارد یا خارج نگردد. قرار نیست میهمان یا هر فردی وارد اتوبوس گردد. همان طور که وارد ورزشگاه می شویم، همان طور برمی گردیم. از طرفی، هماهنگی هایی داشته ایم که از باند فرودگاه مستقیم به خارج از آن منتقل شویم. امیدوارم اتفاق خاصی در ادامه مسابقات پیش نیاید.

رمضانی در خصوص اینکه بحث شکایت وینفرد شفر، بویان و ... چه تأثیری روی تیم خواهد داشت، گفت: نمی گردد گفت بی تأثیر است، اما مطمئنم مجموعه باشگاه کوشش می نماید که مسائل رفع گردد و آرامش به استقلال برگردد. این مسائل قطعاً تأثیرگذار است، اما باشگاه کوشش خودش را انجام می دهد تا بازیکنان با روحیه بالا و با فراغ بال در ادامه مسابقات لیگ برتر حضور یابند.

وی در رابطه با شرایط آمادگی شیخ دیاباته، مهاجم اقتصادی استقلال اعلام کرد: دیاباته از روزی که در تمرینات شرکت نموده است، کوشش می نماید که آماده گردد. تصمیم گیری برای استفاده از این بازیکن برعهده کادر فنی است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به تومار بعضی از مربیان و بازیکنان تیم های لیگ رجحان برای انصراف از حضور در مسابقات لیگ برتر، گفت: ما جزو اینها نیستیم و شرایط مان را اعلام نموده ایم. صحبت های مان را انجام داده ایم و دیگر ورود به مسائل دیگری نخواهیم کرد. تمام تمرکزمان روی انجام بازی هاست. ما تابع ستاد مبارزه با کرونا هستیم و امیدواریم همه چیز درست پیش برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1183

به "رمضانی: خواهش می کنم طرفداران اهوازی به فرودگاه و هتل نیایند، شکایت ها از استقلال روی تیم بی تأثیر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضانی: خواهش می کنم طرفداران اهوازی به فرودگاه و هتل نیایند، شکایت ها از استقلال روی تیم بی تأثیر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید