رونمایی از کتاب ننه زهرا و پسرش در یزد

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در یزد، مراسم رونمایی از کتاب ننه زهرا و پسرش به عنوان یکی از برنامه های جنبی دومین نمایشگاه مجازی تهران با حضور مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی یزد برگزار گردید.

رونمایی از کتاب ننه زهرا و پسرش در یزد

کتاب ننه زهرا و پسرش اثر مرحوم محمد تقی عسگری کامران و گردآورندگی اسماعیل شریف نژاد و ذبیح جلیلی با ویراستاری کاظم کشمیرشکن و مرضیه دهقان پس از 30سال به وسیله انتشارات یاداشت نو تجدید چاپ شد.

اسماعیل شریف نژاد در این مراسم گفت: این کتاب داستان های کوتاه محمدتقی کامران است که به صورت پاورقی در نشریه ندای یزد منتشر می شده و در همان زمان هم به صورت کتاب چاپ شده بود.

وی با بیان این که کتاب ننه زهرا و پسرش سی سال قبل به وسیله چاپخانه گل بهار به چاپ رسیده بیان نمود: نویسنده کتاب با اینکه دانشجوی رشته حقوق بود در پی روزنامه نگاری رفت و در اولین دوره آکادمیک روزنامه نگاری کشور که در دانشگاه تهران برگزار می شد، شرکت کرد و فارغ التحصیل شد.

این فعال فرهنگی و ادبی در یزد با بیان این که نشریه ندای یزد پس از چند دهه همچنان فعال است، بیان نمود: نشریه ندای یزد که منتشر کننده داستان های ننه زهرا و پسرش به شمار می رود، ارزش های قابل توجهی دارد و اسناد باقیمانده آن در حوزه یزدشناسی اهمیت فراوانی دارد.

کتاب ننه زهرا و پسرش مجموعه ای از داستان های کوتاه مرحوم محمد تقی عسگری کامران با مضامین اجتماعی و فرهنگی است که بیش از سی سال پیش در نشریه ندای یزد به صورت پاورقی منتشر شده اند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2148

به "رونمایی از کتاب ننه زهرا و پسرش در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کتاب ننه زهرا و پسرش در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید