رویایی ترین اقامتگاه ها در جزیره گوا

به گزارش آناسی، جزیره معروف گوا که در هند واقع شده است، گردشگران هندی و خارجی زیادی را به خود جذب می نماید. این جزیره آفتابی به دلیل سواحل مسحور کننده، زندگی شاد و کلیساهای جادویی اش بر سر زبان ها افتاده است. با سفر به این جزیره، کاملا می توان فرهنگ پرتغالی ها را در آن احساس کرد و به همین دلیل به آن پرتغال کوچک می گویند.

رویایی ترین اقامتگاه ها در جزیره گوا

در این جزیره می توانید بر روی شن های سفید و طلایی خالصی که زیر نور آفتاب می درخشند استراحت کنید، به شنا یا قایق سواری بروید، ماهیگیری کنید و یا پاراگلایدینگ را امتحان کنید. همچنین می توانید از مغازه های محلی که وسایل دست ساز زیبا و خاصی را می فروشند خرید کنید.

در اینجا سعی شده تا تعدادی از بهترین و رویایی ترین اقامتگاه های این جزیره که برای اقامت جز بهترین ها هستند زیبا معرفی گردد. با خبرنگاران همراه باشید:

اقامتگاه Riva

اقامتگاه Riva که در ساحل mandrem واقع شده است، سرزمینی رویایی از نخل های سبز رقصانی است که در سرتاسر این اقامتگاه وجود دارند و منظره ای جادویی به آن داده اند. سواحلی با شن های سفید، آبهای درخشان و مزارع سبز برنج، زیبایی این اقامتگاه را دوچندان نموده اند.

در خصوص غذا باید گفت که رستورانی در هوای آزاد دارد و غذای دریایی، گوشت و سبزیجات تازه با شیر نارگیل، فلفل و ادویه های مخصوص را پیشنهاد می دهد. غذاهای هندی، چینی و اروپایی در رستوران ریوا برای مهمانان سرو می گردد. در ساحل ریوا می توانید تجربه ای فراموش نشدنی از ترکیب لوکس ساحل و شن را داشته باشید.

تمامی اتاق های این اقامتگاه به سیستم تهویه هوا مجهز هستند و از وای فای رایگان و پر سرعت هم بهره مندند. تمام اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت با مانیتورهای بزرگ هستند. سرویس بهداشتی و حمام از دیگر امکاناتی است که در هر اتاق بصورت مجزا وجود دارد. اگر وسیله گرانبهایی داشتید و احتیاج داشتید تا آن را در جایی نگداری کنید، می توانید از صنذوق امانات اقامتگاه بهره ببرید.

اقامتگاه ساحلی نخل های نجوا کننده (Whispering palms)

این اقمتگاه در Candolim قرار گرفته و می تواند تمام احتیاجهای شما را رفع کند. امکانات مدرن و اتاق های راحت این اقامتگاه، اقامتی به یاد ماندنی و بدون هیچ زحمتی را به افراد هدیه می دهد.

اتاق های اقامتگاه نخل های نجوا کننده مجهز به سیستم تهویه هستند به دلیل پنجره های بزرگی که اتاق ها دارند، نور طبیعی زیادی وارد آنها می گردد. این اقامتگاه همچنین دارای یک استخر شنا و سالن بدنسازی هم هست.

در خصوص رستوران این اقامتگاه باید گفت که غذاهای مخصوص گیاهخواران و غیر گیاهخواران را سرو می نماید. همچنین سرو صبحانه یکی دیگر از سرویس های ارائه شده در نخل های نجوا کننده است. اتاق ها دارای بالکن رو به استخر هستند و منظره زیبایی به بیرون دارند.

اقامتگاه Vivanta by taj

اقامتگاه Vivanta by taj یک اقامتگاه لوکس در شمال گوا است. این اقامتگاه در قرن شانزدهم توسط پرتغالی ها ساخته شد و یکی از بهترین اقامتگاه ها در سرتاسر این جزیره است. در این اقامتگاه بیشتر از 145 اتاق وجود دارد که معماری آنها بر اساس معماری پرتغالی هاست. اتاق های این اقامتگاه رو به دریا هستند و یکی از بهترین انتخابها برای افرادی است که دوست دارند صبح ها اولین چیزی که بعد از بیدار شدن می بینند دریا باشد و آخرین چیزی که قبل از خواب می بینند باز هم دریا باشد. اتاق ها همگی دارای سیستم تهویه هوا هستند و به همه امکانات مجهزند.

منبع: thrillophilia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 632

به "رویایی ترین اقامتگاه ها در جزیره گوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویایی ترین اقامتگاه ها در جزیره گوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید